کد خبر : 1644889 | 30 مهر 1398 ساعت 11:05 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

جاسوسی از تیم فن خال بسیار خطرناک بود

پیتر بوش، سرمربی بایرن لورکوزن، از حرکت جاسوسی خود در زمان بازی در فاینورد و در تمرین آژاکس که هدایت آن بر عهده لوئیس فن خال بود، پرده برداشت.

جاسوسی از تیم فن خال بسیار خطرناک بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن لورکوزن امشب در یک دیدار حساس از سری مسابقات هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه وندا مترو پولیتانو مهمان اتلتیکو مادرید خواهد بود. هدایت بایرن لورکوزن هم اکنون بر عهده پیتر بوش است.

 

1445187

 

 این سرمربی هلندی در زمان بازیگری سابقه حضور در فاینورد دهه 90  را دارد. بوش حالا در ادعایی عجیب عنوان کرده که در همان زمان از او خواسته شده که به شکل مخفیانه در جلسه تمرینی آژاکس حاضر شود و به نوعی جاسوسی کند و صحبت های سرمربی وقت آژاکس یعنی لوئیس فن خال را به کادر فنی فاینورد انتقال دهد.

 

او گفت:" این حرکت بسیار خطرناک بود چرا که آژاکس و فاینورد در فوتبال هلند دشمنانی تمام عیار محسوب می شوند. با این وجود متاسفانه من نتوانستم  هیچ چیز از صحبت های فن خال با بازیکنانش را متوجه شوم. واقعا حیف شد که من نتوانستم چیزی از صحبت های فن خال بفهمم."

 

او همچنین درباره دیدار امشب تیمش مقابل اتلتیکو مادرید نیز گفت:" من ذهنیت برنده آن ها را دوست دارم. از زمان حضور سیمئونه در این تیم آن ها پیشرفتی باورنکردنی داشته اند.

 

اتلتیکو فقط دفاع نمی کند و در حملات نیز بسیار خطرناک ظاهر می شود. آن ها مهاجمان زهردار و بسیار خوبی در خط حمله خود دارند و می توانند از این راه به ما ضربه بزنند."

 

 

دیدگاه‌ها