کد خبر : 1644906 | 30 مهر 1398 ساعت 12:09 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

نمی توانم با این همه بدشانسی کنار بیایم

ابراهیمی: از پارسی‌ها عذر می‌خواهم، جبران می‌کنم

مهاجم پارس جنوبی جم می گوید تیمش در بازی با استقلال با همه توان به میدان می رود؛ او ابراز امیدواری کرد بدشانسی دست از سر تیمش بردارد و تیر دروازه ها به گل تبدیل شود.

ابراهیمی: از پارسی‌ها عذر می‌خواهم، جبران می‌کنم

به گزارش "ورزش‌سه"، پارس جنوبی در هفته هفتم لیگ برتر مقابل نفت آبادان به تساوی بدون گل رسید. در جریان این مسابقه پارسی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که محمد ابراهیمی مهاجم با تجربه آنها پشت توپ قرار گرفت و ضربه اش به تیر دروازه برخورد کرد. ابراهیمی که سوابق زیادی در فوتبال ایران دارد، امسال در پارس جنوبی نیز با وجود بازی در پست غیرتخصصی عملکرد بدی نداشته و اگر چه هنوز پایش به گل باز نشده اما قول می دهد که در آینده این پنالتی از دست رفته را جبران کند.


ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره دیدار با نفت آبادان و پنالتی ای که از دست داد، بیان کرد: واقعا نمی دانم چه بگویم. هنوز نتوانستم با خودم درباره خیلی از مسائل کنار بیایم. اینکه ما در 7 بازی 8 بار به تیر دروازه می زنیم، برایم عجیب است. چه اتفاقی افتاده که توپ هایمان به گل نمی رود، چه شده که پنالتی من به تیر می خورد، در بازی های قبلی هم خود من به تیر زده بودم. اینها برایم عجیب است. با خودم خیلی کلنجار رفتم تا بتوانم این حجم از بدشانسی را درک کنم اما واقعا شرایط سخت است.


وی ادامه داد: همه دیدند که ما چطور در بازی با نفت آبادان کار کردیم. یک بازی کاملا یک طرفه بود و هر کاری برای گلزنی انجام دادیم اما توپ هایمان وارد دروازه نشد. اگر از فرصت هایمان استفاده می کردیم، با اختلاف گل بالا حریف را می بردیم اما وقتی توپ نخواهد وارد دروازه شود، همین می شود.

 

1445200


مهاجم پارس جنوبی همچنین گفت: همه اعضای تیم پارس جنوبی، مدیریت، کادرفنی ، بازیکنان و کادر اجرایی و پزشکی و تدارکات هر چه در توان دارند می گذارند. همه ما می خواهیم بهترین نتایج را بگیریم. مجموعه خوب و یک‌دستی هم داریم. همه‌مان دوست داریم نتیجه تلاش هایمان را بگیریم اما واقعا عجیب است که توپ هایمان این طور به تیر دروازه می خورد و گل نمی شود.


ابراهیمی درباره ضربه پنالتی ای که مقابل نفت آبادان از دست داد، تاکید کرد: من بعد از بازی در رختکن از همه اعضای تیم عذرخواهی کردم و الان هم از هواداران شریف پارس جنوبی بابت آن ضربه پنالتی عذر می خواهم. من هم دوست داشتم گل بزنم و تمام فکر و ذکرم همین بود اما به هر حال این اتفاقات ممکن است برای هر فوتبالیستی پیش بیاید. شما دیده اید که بزرگترین بازیکنان دنیا هم پنالتی خراب می کنند. با این وجود فکر می کنم اگر آن پنالتی گل می شد، خیلی چیزها در جریان بازی تغییر می کرد و به همین خاطر از هواداران عذرخواهی می کنم.


وی درباره آینده تیمش و دیدار با استقلال در هفته هشتم لیگ برتر گفت: ما قطعا همچون گذشته تلاش می کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم. اگر چه هدف گذاری امسال ما فقط بقا در لیگ برتر است و در راستای این هدف تا اینجای مسابقات هم بد کار نکردیم، اما به هر حال از خودمان انتظاراتی داریم. ما می دانیم که می توانیم جلوی هر تیمی بایستیم و افسوس می خوریم که چرا توپ هایمان به گل تبدیل نمی شود.
ابراهیمی افزود: برای بازی با استقلال انگیزه زیادی داریم. بی تردید بازی کردن در ورزشگاه آزادی جلوی این تیم با حضور هواداران کار دشواری است اما هواداران مطمئن باشند که برای جبران به زمین می رویم. اگر خودم هم با صلاحدید آقای کمالوند در ترکیب باشم مثل دیدارهای قبل هر چه در توان دارم می گذارم تا هم پنالتی قبلی را جبران کنم و هم برای تیمم گام مثبتی بردارم. امیدوارم بدشانسی هم دست از سر ما بردارد و بتوانیم روی دیگر فوتبال را هم تجربه کنیم.

 

دیدگاه‌ها