کد خبر : 1644917 | 30 مهر 1398 ساعت 12:46 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

کوکه: اتلتیکو قبلا تیم با تجربه‌تری بود

کوکه، هافبک اسپانیایی اتلتیکومادرید، معتقد است که این تیم تا به اینجای فصل عملکرد خیلی بدی هم نداشته است.

کوکه: اتلتیکو قبلا تیم با تجربه‌تری بود

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید طی هفته های اخیر نتایج خیلی خوبی در لالیگا کسب نکرده است. آن ها در آخرین بازی خود در این رقابت ها روز شنبه با نتیجه 1-1 مقابل والنسیا متوقف شدند تا به رتبه پنجم جدول سقوط کنند. شاگردان سیمئونه در لیگ قهرمانان اروپا اما با 4 امتیاز در کنار یوونتوس در صدر جدول گروه خود قرار دارند.

 

1445215

 

اتلتیکو مادرید امشب از سری مسابقات هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن لورکوزن خواهد رفت؛ دیداری که پیروزی در آن می تواند به صعود اتلتیکو به مرحله بعد کمک زیادی بکند.

 

کوکه، هافبک با تجربه اتلتیکومادرید، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار حساس  این تیم مقابل بایرن لورکوزن شرکت کرد. او درباره شرایط اتلتیکو مادرید گفت:" ما می خواهیم در همه بازی ها به پیروزی برسیم اما بازی های خانگی اعتماد به نفس زیادی برای پیروزی به ما می دهند. ما کمی مشکل گلزنی داریم اما این موضوع فقط مشکل مهاجمان نیست و هافبک های تیم نیز در این زمینه نقش زیادی دارند. من مطمئن هستم که گلزنی های تیم ما آغاز خواهند شد و کاستا و موراتا به روند خوب خود باز خواهند گشت. تیم ما در گذشته با تجربه تر بود اما حالا جوانان زیادی داریم که به کسب تجربه و بازی کردن نیاز مبرم دارند. من معتقد هستم که تیم ما آن قدری که مردم می گویند هم نتایج ضعیفی نگرفته است."

 

کوکه در ادامه پیرامون انتقادات مطرح شده نسبت دیگو سیمئونه نیز گفت:" بعضی وقت ها هنگامی که مردم یک نفر را در یک موقعیت می بینند، از این موضوع خسته می شوند. اما سیمئونه باعث شده که هواداران به نتایج خوب تیم عادت کنند. ما در لالیگا تنها سه امتیاز با بارسلونا فاصله داریم و در لیگ قهرمانان نیز در صدر گروه خود هستیم. ما قطعا در ادامه به تلاش خود ادامه خواهیم داد."

 

دیدگاه‌ها