کد خبر : 1644920 | 30 مهر 1398 ساعت 13:10 | 70.2K بازدید | 0 دیدگاه

انتشار تصویری عجیب در ورزشگاه شهر قدس

بهت دانشگر از شادی گل غلامی (عکس)

فیلمی که از گل سوم استقلال از کنار خط مخابره شده است حاوی اتفاق جالبی است.

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها با شکست 4 بر صفر سایپا در بازی شب گذشته بازگشت خود به روزهای اوج را جشن گرفتند. اما اتفاق اصلی روی گل دوم این تیم افتاد، در دقیقه 50 بازی سانتر مهدی قائدی با ضربه سر عارف غلامی همراه شد اما قبل از اینکه توپ وارد دروازه شود این محمد دانشگر بود که با پا توپ را وارد دروازه حریف کرد.

 

در این صحنه به نظر توپ راهی به سمت دروازه نداشت اما ضربه پای دانشگر باعث شد آبی ها گل دوم را بزنند و دروازه سایپا برای بار دوم باز شد.

 

بعد به ثمر رسیدن گل، عارف غلامی که تصور می کرد ضربه اش به صورت مستقیم وارد دروازه سایپا شده است برای شادی گل به وسط زمین رفت و بازیکنان هم دور او حلقه زدند. این در حالی بود که دانشگر که گل را زده بود در گوشه ای از زمین پشت محوطه جریمه تنها مانده و با اشاره دست سعی داشت بگوید گل را خودش زده است.

 

نکته مهم اینکه در ابتدا گوینده ورزشگاه هم اعلام کرد که گل را غلامی زده است در حالی که بعد از دقایقی تمام سایت های خبری گل را به نام محمد دانشگر ثبت کردند.

 

بعد از بازی زمانی که بازیکنان از میکسدزون ورزشگاه شهدای قدس رد می شدند غلامی بار دیگر با اطمینان گفت که گل را خودش زده است اما محمد دانشگر با چهره ای که به نظر می رسید چندان خوشحال نیست حاضر نشد به این سوال خبرنگاران پاسخ بدهد.

 

هرچه که هست استقلال با پیروزی که شب گذشته به دست آورد کاملا از بحران خارج شد و حالا آبی ها امیدوار هستند با پیروزی برابر پارس جنوبی جم در هفته هشتم لیگ برتر با روحیه ای خوب به استقبال بازی با تراکتورسازی در تبریز بروند.

 

1445219

دیدگاه‌ها