کد خبر : 1644922 | 30 مهر 1398 ساعت 13:14 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش وودوارد و مدیران یونایتد برای کاهش تنش

اد وودوارد، نایب‌رئیس اجرایی منچستریونایتد درباره تصاویر ضبط شده از او در ورزشگاه که به نظر می‌رسید در حال جر و بحث با فیل جونز است توضیح داده و گفت اصلا با جونز صحبت نمی‌کرده.

تلاش وودوارد و مدیران یونایتد برای کاهش تنش

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه صحبت هایی که به نظر می‌رسید در جریان دیدار منچستریونایتد و وستهام روی سکوهای ورزشگاه بین اد وودوارد، نایب‌رئیس اجرایی منچستریونایتد و فیل جونز مدافع این تیم انجام شده، در انگلیس بسیار خبرساز شد، حالا وودوارد در حالی که بار دیگر شایعات درباره اخراج اوله گنار سولسشر سرمربی این تیم بالا گرفته، سعی کرد با توضیح دادن درباره واقعه مورد بحث شایعات را کاهش دهد. وودوارد مدعی شد در  آن صحنه اصلا در حال صحبت با جونز نبوده.

 

1445221

 

در ماجرای مورد بحث، کاربران شبکه‌های اجتماعی معتقد بودند وودوارد در حالی که روی سکوهای ورزشگاه مشغول تماشای بازی بوده به سمت فیل جونز برگشته و به این مدافع یونایتد که به شخصی می‌گفته با این نتیجه سولسشر حتما اخراج خواهد شد گفته که ساکت شود. یونایتد در آن دیدار با نتیجه 2-0 به وستهام باخت.

 

اما وودوارد با رد این شایعات گفت:" فیل جونز داشت راجع به این صحبت می‌کرد که تصمیم داور درباره آفساید درست بوده یا نه. در آن صحنه یک خطا شد و من برگشتم و به ربکا بریتین، منشی باشگاه گفتم که این خطا کارت زرد داشت؟".

 

این صحبت های وودوارد درست در روزهایی که سولسشر سرمربی این تیم دوباره تحت فشار قرار دارد به احتمال زیاد با هدف کاستن از فشارها بر این سرمربی نروژی انجام شده و نشان می‌دهد مدیریت یونایتد قصد ندارد به همکاری با او پایان دهد.

 

 

دیدگاه‌ها