کد خبر : 1647212 | 11 آبان 1398 ساعت 10:00 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

اولین مدیر ورزشی یونایتد معرفی می‌شود

گل می‌گوید اد وودوارد نایب‌رئیس اجرایی منچستریونایتد بعد از مدتها معطلی و شک و تردید سرانجام آماده است تا شخصی را به عنوان مدیر ورزشی منچستریونایتد منصوب کند.

اولین مدیر ورزشی یونایتد معرفی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، وبسایت گل مدعی شد اد وودوارد، نایب‌رئیس اجرایی باشگاه منچستریونایتد که به دلیل تاخیر و تعلل در معرفی یک چهره به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه از سوی هواداران و سرمایه‌گذاران باشگاه با انتقادهای زیادی روبرو شده سرانجام آماده است تا ظرف روزهای آینده اولین مدیر ورزشی یونایتد را معرفی کند.

 

1448230

 

مدتی است که این پست در درون باشگاه منچستریونایتد، بین مدیران ارشد این باشگاه یکی از موضوعات اصلی بحث و تبادل نظر است. یونایتدی‌ها معتقدند یک مدیر ورزشی که در زمان نقل و انتقالات بر فعالیت‌های باشگاه در بازار نظارت داشته باشد برای شیاطین سرخ بسیار مفید خواهد بود.

 

یونایتد از زمانی که در ماه دسامبر گذشته ژوزه مورینیو را از سمت سرمربی‌گری‌اش برکنار کرد و اوله گنار سولسشر را به جای او معرفی کرد تا کنون نتوانسته موفقیت قابل توجهی بدست بیاورد. از زمان روی کار آمدن سولسشر رسانه‌های انگلیسی خبر می‌دادند که به زودی یک مدیر ورزشی به ساختار باشگاه اضافه خواهد شد تا در جذب بازیکن، استعدادیابی و غیره به کادر فنی کمک کند. ولی تا این لحظه چنین اتفاقی نیفتاده است.

 

ولی گل می‌گوید وودوارد که بعد از بازنشستگی سر الکس فرگوسن، چهارمین سرمربی یونایتد را روی نیمکت این تیم می‌بیند سرانجام به این نتیجه رسیده که برای رسیدن باشگاه به ثبات و فعالیت موثر در بازار نقل و انتقالات، وجود یک مدیر ورزشی الزامی است و انتظار می‌رود اولین مدیر ورزشی شیاطین سرخ به زودی معرفی شود.

 

دیدگاه‌ها