کد خبر : 1644932 | 30 مهر 1398 ساعت 13:41 | 98.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره جام جهانی 2014 در شهر خسته

علیرضا حقیقی به نساجی مازندران پیوست

علی رضا حقیقی، با عقد قراردادی یک ساله به نساجی مازندران پیوست تا دوره تازه ای از زندگی حرفه‌ایش را در این تیم آغاز کند.

علیرضا حقیقی به نساجی مازندران پیوست

به گزارش خبرنگار "ورزش سه" از قائمشهر، علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل، که سابقه حضور در پرسپولیس تهران را نیز در کارنامه دارد صبح امروز با عقد قراردادی یکساله به تیم نساجی مازندران پیوست.

 

حقیقی که بعد از جدایی از پرسپولیس راهی روبین کازان روسیه شده بود، بعد از تجربه حضور چند ساله در فوتبال اروپا با حضور در تیم‌های پنافیل و ماریتیمو پرتغال و همچنین اسکیلسونا سوئد در نهایت با درخواست باشگاه نساجی که این روزها در خط دروازه‌اش ضعف بزرگی را متوجه خود می‌بیند به پیشنهاد آنها پاسخ مثبت داد و پیراهن این تیم را تا پایان فصل بر تن خواهد کرد.


دروازه‌بان سابق تیم ملی که در زمان هدایت کارلوس کی‌روش شانس حضور در جام جهانی برزیل و جام ملت‌های برزیل را به دست آورده بود و در ترکیب اصلی به میدان رفت، طی سالیان اخیر با بدشانسی بزرگی مواجه شده بود و امیدوار است در بازگشت به فوتبال ایران بار دیگر در مسیر بازگشت به اردوگاه تیم ملی قرار گیرد و بتواند نظر مارک ویلموتس را به خود جلب کند.


با این حال باید منتظر ماند و دید نساجی که به دلیل بدهی قادر به ثبت قرارداد بازیکنانی مثل محمد قاضی و مهرداد کفشگری نبوده، اکنون قادر خواهد بود شرایط ثبت نهایی قرارداد این بازیکن و دریافت مجوز بازی او را شکل دهد یا خیر.


حقیقی در جام جهانی 2014 از ستاره‌های تیم ملی و ترکیب کارلوس کی‌‎روش محسوب می‌شد که برابر نیجریه نیز موفق به ثبت کلین شیت شد و در دیدار مقابل آرژانتین نیز علیرغم واکنش‌های مناسبی که داشت در نهایت مقهور ضربه تمام کننده لیونل مسی شد.

 علی گرجی پور

 

1445246

دیدگاه‌ها