کد خبر : 1644943 | 30 مهر 1398 ساعت 14:07 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

صادقی: ملکیان زیباترین گل هفته را زد

صادق صادقی هافبک نفوذی تیم نفت مسجدسلیمان می گوید با این بردها شادی به شهر آمده است.

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان دوم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره بازی با شاهین گفت: بازی سختی بود، تیم شاهین بسته بازی می کرد و به دنبال تساوی بود. ما فقط سه امتیاز را می خواستیم و تا‌‌ ثانیه پایانی موقعیت داشتیم. خدا را شکر می کنم و از همه بچه ها تشکر می کنم.

 

وی در ادامه نیز افزود: من به عنوان یک شهروند مسجدسلیمانی از تمام بازیکنان و مربیان ممنونم بابت چنین عملکردی، شهر با این بردها جان گرفته و شادی به شهر آمده است. دیگر تیمی ما را دست کم نمی گیرد و فکر می کنم همه تیم ها به دنبال تساوی برابر ما باشند چرا که می دانند چه اندازه تیم ما خطرناک است.

 

صادقی همچنین گفت: ما رویای بزرگی در سر داریم، در جام حذفی تنها به قهرمانی و کسب نتایج درخشان فکر می کنیم. در لیگ هم می‌خواهیم ابتدا امتیازات لازم را کسب کنیم و سپس برای کسب رتبه بالا تلاش کنیم و هدفمان این است که باعث شادی هواداران و مردم شهر شویم. هر جا که می رویم صحبت از نتایج تیم است و امیدوارم که مسئولان به تیم ما نگاه ویژه ای داشته باشند.

 

هافبک نفت درباره گل پیام ملکیان نیز گفت: ضربه پیام عالی بود و فکر می کنم زیباترین گل هفته را زد،  خدا را شکر که بازی را بردیم و سه امتیاز را کسب کردیم.

 

1445245

 

دیدگاه‌ها