کد خبر : 1644952 | 30 مهر 1398 ساعت 14:37 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج خبرنگار به دستور رئیس اداره ورزش در سیرجان

خبرنگار "ورزش سه" در سیرجان به دستور رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان در بازی گل گهر و سپاهان برای دقایقی اخراج شد.

اخراج خبرنگار به دستور رئیس اداره ورزش در سیرجان

امین شول خبرنگار "ورزش سه" در سیرجان در این باره گفت: به دلیل انتشار مطلبی انتقادی از عملکرد اداره ورزش و جوانان سیرجان در یک سایت محلی ، روز بازی مسئولان هیات فوتبال سیرجان به من گفتند امکان ورود شما به ورزشگاه نیست و رئیس اداره از شما دلخور است و هر طور هست از دل وی دربیار!


وی افزود: مسئولان هیات فوتبال سیرجان از من خواستند تا قبل از بازی از آقای گل محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان سیرجان عذرخواهی کنم که بنده نپذیرفتم.


عصر و دقایقی قبل از بازی هنگامی که وارد ورزشگاه شدم به دستور گل محمدی و همکاری ماموران امنیتی مرا از ورزشگاه به بیرون هدایت کردند و به من‌گفتند سازمان لیگ به فرمانداری سیرجان نامه زده و دستور داده شما به ورزشگاه نیایی!


در حالی که از ورزشگاه خارج می‌شدم دکتر حدیدی رئیس هیات فوتبال سیرجان از من خواست تا با عذرخواهی از رئیس اداره ورزش و جوانان به ورزشگاه برگردم.


امین شول افزود: با توجه به بازی مهمی که پیش رو بود اجبارا با آقای رئیس روبه رو شدم اما بدون عذرخواهی و صرفا با بوسیدن، وی را متقاعد کردم که اجازه دهد به ورزشگاه برگردم.


خبرنگار "ورزش سه" در سیرجان اضافه کرد: متاسفانه نمی‌دانم بر اساس چه معیار و قانونی رئیس اداره ورزش و جوانان یک شهرستان می‌تواند به نیروهای امنیتی ورزشگاه دستور اخراج یک خبرنگار را بدهد و آیا مسئولان هیات فوتبال و برگزاری مسابقه در این شرایط باید از چه مقامی دستور بگیرند و آیا اخراج خبرنگاران از ورزشگاه ها سلیقه ای است؟!

دیدگاه‌ها