کد خبر : 1644967 | 30 مهر 1398 ساعت 15:52 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

موضوع آل کثیر سوء تفاهم بود و حل می‌شود

سراج: داشتیم گل می‌زدیم اما 4 اخطار گرفتیم!

تیم صنعت نفت در جم برابر پارس جنوبی به تساوی رسید و در جدول پنجم شد. مربی تیم نفت به تصمیم داور درباره دادن چهار کارت زرد به اعضای تیمشان در یک صحنه معترض است.

سراج: داشتیم گل می‌زدیم اما 4 اخطار گرفتیم!

به گزارش "ورزش سه"، بهنام سراج مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره بازی با پارس جنوبی این چنین گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم، می دانستیم که دیدار در جم سخت است چرا که آقا فراز سرمربی پارس و چند تن از بازیکنان این تیم در آبادان بازی کرده بودند و تیم ما را می شناختند. درست است که آنها پنالتی خراب کردند اما ما نیز برای پیروزی به میدان رفته بودیم و موقعیت هایی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم، یک امتیاز نتیجه بدی نبود و خدا را شکر می کنیم.


 
وی درباره عملکرد داوری گفت: واقعا نمی دانم در این مورد چه بگویم، فکر می کنم داور در بعضی صحنه ها می توانست بهتر سوت بزند، به عنوان مثال ما یک صحنه در ضد حمله بودیم و بازیکن حریف با مشت به بازیکن ما زد و داور به جای اینکه آوانتاژ بدهد تا ما حمله خود را ادامه بدهیم، بازی را خواباند و سپس یک کارت زرد به آنها و چهار کارت زرد به ما داد. وقتی به دراگان کارت زرد داد، من رفتم گفتم که آقای داور، کمکت به تو بد انتقال می دهد و او با این حرف به من کارت داد، ما در موقعیتی که باید گل می زدیم، گل نزدیم و چهار کارت زرد گرفتیم.

 

مربی نفت در ادامه افزود: من ۱۰-۱۲ سال است که مربی هستم و هیچگاه نه کارت زرد، بلکه تذکر هم نگرفته بودم، ادبیاتم با داوران همیشه محترمانه بوده، چه زمانی که بازیکن بودم و چه اکنون و واقعا تحمل تصمیم داور در بازی با پارس جم برایم سخت بود.

 

وی در مورد بازی با تراکتور گفت: دیدار سختی خواهیم داشت اما تنها به پیروزی فکر می کنیم، نشان می دهیم که چگونه می توان به این تیم گل زد، اینکه تیم های دیگر به تراکتور گل نزده اند مشکل ما نیست و مربوط به خودشان است، ما در بازی با تراکتور با حمایت هواداران برای پیروزی به زمین می رویم. هیچ گلری وجود ندارد که گل نخورد و انشالله با حمایت هواداران دروازه تراکتور در دیدار با ما باز می شود.

 

سراج در مورد ماجرای عیسی آل کثیر و خداحافظی وی گفت: عیسی تا دو روز قبل از مسابقه مصدوم بود و با تیم تمرین نمی کرد، آقای اسکوچیچ هم برای بازی ترجیح داد تا به وی استراحت بدهد و در ترکیب قرار نگیرد تا مصدومیتش تشدید نشود. فکر می کنم این موضوع سوتفاهم شد و انشالله حل می شود.

 

سراج در انتها درباره هواداران نفت نیز گفت: هواداران نیروی محرک ما هستند و تیم این فصل ما را به خوبی به مانند گذشته حمایت کرده اند و انشالله در بازی با تراکتور در ورزشگاه حاضر شوند و با کمک آنها بتوانیم به پیروزی برسیم.

 

دیدگاه‌ها