کد خبر : 1644971 | 30 مهر 1398 ساعت 16:13 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرعباسی: سوشا برادر بزرگ من است

سیو فوق العاده فرعباسی در دقیقه ۸۳ باعث شد تا نفت به سه امتیاز مهم دیدار با شاهین برسد، او در مهم ترین حمله بوشهری ها ایستادگی کرد تا نفت به پیروزی برسد.

حبیب فرعباسی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره دیدار با شاهین بوشهر این چنین گفت: دیدار سختی بود و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما همین برد نیز کافی بود و خداراشکر که توانستیم پیروز شویم و هواداران را شاد کنیم.

 

وی همچنین درباره مصدومیت سوشا مکانی و حضورش در زمین گفت: وقتی سوشا مصدوم شد، خیلی ناراحت شدم. سوشا برادر بزرگتر من است و اصلا فرق ندارد چه کسی درون دروازه است. بعد بازی هم به سمت من آمد و به من تبریک گفت. از او ممنونم که حامی بزرگی برای من است.

 

گلر مسجدسلیمانی تیم فوتبال نفت درباره حضورش در تیم ملی امید و خط خوردنش گفت: راستش را بخواهید من مصدوم بودم و نتوانستم در تمرین باشم. امیدوارم که باز هم مورد توجه کادر فنی قرار بگیرم. در این مدت فیزیوتراپی را زیر نظر دکتر پیرعباسی انجام دادم و از او ممنونم که باعث شد به این بازی برسم.

 

فرعباسی در ادامه افزود: بازی سختی داشتیم و دقیقه ۸۳ وقتی مهاجم حریف شوت کرد، عکس العمل سریعی داشتم چرا که چنین توپ هایی را زیاد زیر نظر آقای اینانلو تمرین کرده بودیم و خدا را شکر توانستم دروازه را بسته نگه دارم. به عنوان یک مسجدسلیمانی از همه بازیکنان ممنونم که شادی را به شهر ما آوردند.

 

1445288

دیدگاه‌ها