کد خبر : 1644972 | 30 مهر 1398 ساعت 16:11 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

حرکت جالب گواردیولا در قبال سرمربی آتالانتا

جان پیرو گاسپرینی، سرمربی 61 ساله آتالانتا، از تماس 8 سال پیش پپ گواردیولا با خودش پس از جدایی از اینتر پرده برداشت.

حرکت جالب گواردیولا در قبال سرمربی آتالانتا

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد میزبان آتالانتا خواهد بود. سیتیزن ها از دو بازی قبلی خود 6 امتیاز کسب کرده اند و با اقتدار در صدر جدول گروه خود قرار دارند.

در سوی مقابل اما وضعیت برای آتالانتا کاملا متفاوت بوده است. آن ها در هر دو بازی اخیر خود شکست خورده اند و در قعر جدول گروه قرار دارند. آتالانتا اگر در بازی امشب نیز شکست بخورد، صعودش به مرحله بعد تقریبا غیرممکن خواهد شد. 

 

 

1445134

 


جان پیرو گاسپرینی، سرمربی ایتالیایی آتالانتا، پیش از دیدار حساس امشب تیمش مقابل مقابل منچسترسیتی درباره این بازی صحبت کرد. او گفت:" برای آتالانتا این بازی مانند یک جدال برای قهرمانی است. این باعث خوشحالی ما است که در مقابل یکی از بهترین تیم های جهان قرار می گیریم. البته من می توانم گواردیولا را به چالش بکشم."


گاسپرینی در ادامه نکته جالبی را درباره پپ گواردیولا مطرح کرد و گفت:" گواردیولا به جز این که یک مربی فوق العاده است، یک انسان خوب نیز محسوب می شود. هشت سال پیش پس از جدایی من از اینتر، استیارته، دستیار پپ، از طرف او با من تماس گرفت و از من خواست که به بارسلونا بروم و چند روزی را کنار گواردیولا در بارسلونا بگذرانم. این یک ژست فوق العاده از سمت گواردیولا بود که من هرگز آن را فراموش نمی کنم."

 

چند روز پیش بود که زلاتان در جریان یک مصاحبه از گواردیولا به عنوان مربی بسیار بزرگ یاد کرد ولی حاضر نشد او را به عنوان یک انسان خوب مورد تمجید قرار دهد.

 

دیدگاه‌ها