کد خبر : 1644974 | 30 مهر 1398 ساعت 16:22 | 51.7K بازدید | 0 دیدگاه

رضاوند یک خط جلوتر، باقری هافبک دفاعی

پلن B استراماچونی در غیاب شجاعیان چیست؟

پیروزی استقلال برابر سایپا با خبر مصدومیت داریوش شجاعیان به شبی تلخ برای آبی پوشان تبدیل شد.

به گزارش "ورزش سه"، برد 4 گله استقلال را تنها یک خبر می توانست خراب کند، اینکه داریوش شجاعیان در بازی با سایپا رباط پاره کرده و تا پایان فصل نمی تواند برای استقلال بازی کند.

 

داریوش شجاعیان بعد از یک مصدومیت طولانی که در بازی های پایانی لیگ هفدهم نصیبش شد و مجبور شد یک نیم فصل خانه نشین شود در بازی شب گذشته برابر سایپا دوباره مصدوم شد و حالا مجبور است تا پایان فصل بازی های تیمش را از خانه تماشا کند.

 

برای استراماچونی که در تمام بازی های قبلی از داریوش شجاعیان در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرده بود انتخاب جانشین برای او بی اندازه سخت است و حالا سرمربی استقلال که در بعضی پست ها با کمبود بازیکن روبرو است کار ساده ای برای انتخاب جانشین برای این بازیکن نخواهد نداشت.

 

 

هرچه که هست استقلال تا پایان فصل نمی تواند روی حضور داریوش شجاعیان حساب کند و باید در انتظار پلن دوم استراماچونی برای بازی های آینده استقلال بود. تصمیمی که برای ادامه روند موفقیت آمیز استقلال بسیار مهم است.

 

شاید محتمل ترین راهی که در این بین به نظر برسد این است که آرش رضاوند که ذاتا یک بازیکن تهاجمی است برای بازی های بعدی در پست هافبک پشت مهاجم بازی کند و فرشید باقری که حالا به روزهای اوج خود برگشته است در کنار علی کریمی زوج پست هافبک دفاعی استقلال را تشکیل بدهد.

 

با این شرایط آرش رضاوند که توانایی خوبی در ارسال پاس آخر دارد از این به بعد می تواند در نقش بازیساز بازی کند و برای مهاجمان تیمش موقعیت سازی کند. هر چند که خصوصیت بازی او با داریوش شجاعیان کاملا متفاوت است و او قدرت پرس این بازیکن شیرازی را ندارد.  

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها