کد خبر : 1644993 | 30 مهر 1398 ساعت 17:50 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: بازی با دورتموند فینال نیست

آنتونیو کونته اینتر را آماده مصاف با بروسیا دورتموند می داند و ترجیح داد از اهمیت این بازی که برخی معتقدند در حد یک فینال برای این تیم است، بکاهد.

کونته: بازی با دورتموند فینال نیست

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شروع خوبی در لیگ قهرمانان نداشته است. آبی و سیاه ها در بازی اول خود برابر اسلاویا با تساوی 1-1 متوقف شدند و سپس در زمین بارسا برابر این تیم 1-2 شکست خوردند؛ در حالی که تا دقایق پایانی از حریف خود پیش بودند.

شاگردان کونته پس از برتری 3-4 بر ساسوئولو در سری آ، فردا شب در سن سیرو به مصاف بروسیا دورتموندی خواهند رفت که از دو بازی اول خود 4 امتیاز اندوخته است. اینتر نیاز مبرم به کسب پیروزی در این دیدار دارد.

 

 

1439341

 

 

آنتونیو کونته سرمربی اینتر در نشست خبری این بازی گفت:« این بازی برای ما یک فینال است؟ من اینطور فکر نمی‌کنم و به نظرم این جمله کمی اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد. این بازی مهمی مقابل تیم قدرتمند دورتموند است. بازی فینال بعداً خواهد آمد.

ما تنها یک روز برای این بازی تمرین کردیم و سعی کردیم نقاط ضعف‌مان را با مرور فیلم بازی ساسوئولو آنالیز کنیم. در کنار دفاع خوب، فردا نباید توپ را به مانند بازی با ساسوئولو از دست بدهیم. دورتموند بازیکنان سریعی دارد که می‌توانند با استفاده از فضاهای بازی به ما ضربه بزنند.

 ما باید از هر بازی امتیاز بگیریم و از روز اول روی این موضوع کار کرده‌ایم. در بازی اول‌مان با اسلاویا پراگ هم می‌توانستیم بهتر کار کنیم و در بازی با بارسلونا هم شایسته کسب نتیجه‌ای بهتر بودیم. ما شایسته کسب امتیازات بیشتری از دو بازی قبلی‌مان بودیم. حالا هم که باید با دورتموند مصاف کنیم، تیمی که تأکید می‌کنم خیلی قدرتمند است.»

 

 

1444582

 

 

سرمربی اینتر ادامه داد:« ما همیشه نیمه پر حریف را می‌بینیم. ما روی کار خودمان تمرکز داریم و می‌خواهیم در بازی فردا مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و دروازه‌مان را هم بسته نگه داریم. می‌خواهیم از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببریم و فردا به پیروزی برسیم.»

 

کونته در تمجید از روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی‌اش که در بازی با ساسوئولو دو گل اینتر را به ثمر رساند نیز گفت:« روملو بازیکنی فوق‌العاده است که عملکردی تأثیرگذار در اینتر داشته است. او بازیکنی در خدمت تیم است و شادی گل‌هایش را با دیگر بازیکنان و نیمکت‌ تیم سهیم می‌شود.»

دیدگاه‌ها