کد خبر : 1645011 | 30 مهر 1398 ساعت 18:50 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

گری نویل:

منچستر باید بازیکنی مثل فیرمینو را جذب کند

کاپیتان سابق منچستریونایتد از نیاز این تیم برای جذب مهاجمانی با کیفیت شبیه به روبرتو فیرمینو صحبت کرد.

منچستر باید بازیکنی مثل فیرمینو را جذب کند

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد حال و روز خوبی ندارد. این تیم پس از گذشت 9 هفته از لیگ برتر تنها 10 امتیاز اندوخته و تیم سیزدهم جدول است. تساوی برابر لیورپول هرچند نتیجه بدی محسوب نمی شود ولی شیاطین سرخ به دلیل وضعیت بدی که در جدول داشتند، باید در این بازی پیروز می شدند و تا دقایق پایانی نیز به هدف خود رسیده بودند که لالانا گل تساوی را به ثمر رساند.

 

 

1445330

 

 

یونایتد در سال های اخیر به تدریج از ستاره خالی شده است و همین تابستان الکسیس سانچس و روملو لوکاکو دو مهاجم بزرگ خود را به اینتر واگذار کرد. عجیب اینکه سران باشگاه مهاجمی به جای آنها جذب نکردند.

در همین شروع فصل، هیچکس روی قهرمانی یونایتد شرط نمی بندد و مشخص نیست که اوله گنار سولسشر روی نیمکت این تیم ماندگار خواهد بود یا خیر.

 

 

1445331

 

 

گریل نویل اسطوره منچستر یونایتد جذب مهاجم بزرگ و باکیفیت را برای باشگاه محبوبش ضروری می داند. او به اسکای اسپورتس گفت:« وقتی اولین بار فیرمینو به انگلیس آمد، او را دیدم، وقتی صلاح اولین بار به چلسی آمد نیز او را دیدم و همینطور سادیو مانه را. گاهی بازیکنان باید در مسیری که هستند پیشرفت کنند. فکر می کنم یونایتد به مهاجمی مانند فیرمینو یا سون(ستاره کره ای تاتنهام) نیاز دارد.

فکر می کنم سولسشر نیز چنین بازیکنانی را بخواهد. او به دنبال جذب بازیکنانی با قدرت فیزیکی بالا مانند لوکاکو یا دیه گو کاستا نیست. او چنین سبک بازیکنانی را نمی خواهد.  او دنبال کسی است که بتواند به خوبی در قالب هجومی تیم قرار بگیرد و با سبک یونایتد همخوانی داشته باشد. باشگاه همیشه بازیکنانی را جذب می کند که بتوانند زوج خوبی برای هم تیمی های خود باشند.

فیرمینو برای مثال بازیکن بزرگی است ولی هر فصل 25 یا 30 گل نمی زند. او اما کنار صلاح و مانه توانسته مثلث هجومی ترسناک و هماهنگی را تشکیل دهد. حتما نیاز نیست برای قهرمانی بازیکنانی در تیم تان داشته باشید که بتوانند 25 یا 30 گل به ثمر برسانند.»

دیدگاه‌ها