کد خبر : 1645016 | 30 مهر 1398 ساعت 19:23 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

مارسلو بروزوویچ:

این بهترین اینتری است که در آن بازی کرده ام

مارسلو بروزوویچ، هافبک کروات اینتر مدعی شد آنها باید در خانه برابر دورتموند پیروز شوند.

این بهترین اینتری است که در آن بازی کرده ام

به گزارش "ورزش سه"، با کسب تنها یک امتیاز از دو بازی، اینتر بر خلاف سری آ در لیگ قهرمانان شروع خوبی نداشته و برای زنده نگه داشتن بخت صعود خود، باید فردا در ایتالیا برابر دورتموند پیروز شود. مارسلو بروزوویچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار در مورد غیبت استفانو سنسی و تاثیر ورود آنتونیو کونته به رختکن اینتر صحبت کرده است.

 

1445345

 

مارسلو بروزوویچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با دورتموند گفت: "این بهترین اینتری است که من در آن بازی کرده ام. بسیاری از بازیکنان باتجربه وارد رختکن ما شده اند و ما تیمی قوی هستیم. فردا یک بازی مهم در انتظار ما است، ما در خانه برابر دورتموند بازی می کنیم و می خواهیم پیروز شویم.

 

روش بازی من بدون حضور استفانو سنسی تغییر نمی کند ومن فقط باید کار خودم را انجام دهم. اوضاع بدون سنسی سخت تر خواهد شد، اما ما به هر حال باید پیروز شویم. سه یا چهار سال پیش من جوان تر بودم و حالا خیلی چیزها تغییر کرده اند. من پدر شده ام و برای من این مهمترین موضوع است. من الان مسائل را به شکل دیگری می بینم.

 

زمانی از نظر فیزیکی آماده نبودم به تنهایی تمرین می کردم، اما حالا کسی هدایت اینتر را بر عهده دارد که خواسته های روشن و واضحی از من دارد. من هنوز باید در فاز دفاعی پیشرفت کنم، باید بیشتر مراقب باشم و سرمربی نیز این موضوع را‌ به من گفته است. من باید به مانند یک سپر دفاعی عمل کنم. من می توانم کارهای بیشتری انجام دهم، شاید بعضی اوقات توپ را خیلی راحت از دست بدهم و بنابراین باید بیشتر متمرکز باشم."

دیدگاه‌ها