کد خبر : 1645053 | 30 مهر 1398 ساعت 23:40 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

فاوره: دورتموند- اینتر جدالی تعیین کننده نیست

لوسین فاوره، سرمربی دورتموند، معتقد است که دیدار این تیم مقابل اینتر تیم صعود کننده به دور بعد را مشخص نخواهد کرد و ادامه رقابت ها نیز تأثیرگذار خواهند بود.

فاوره: دورتموند- اینتر جدالی تعیین کننده نیست


به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اینتر و دورتموند فردا در یک دیدار بسیار حساس با قضاوت آنتونی تیلور در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر خواهند رفت. اینتر تنها با کسب یک تساوی از دو بازی قبلی خود شرایط خوبی را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه نمی کند. از سمت مقابل دورتموندی ها از دو بازی قبلی خود یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده اند و در کنار بارسلونا در صدر جدول گروه قرار دارند. دورتموندی ها می‌توانند با پیروزی در دیدار فردا راه زیادی را برای صعود به مرحله بعد طی کنند. 

 

1435346


لوسین فاوره سرمربی دورتموند اما معتقد است که نتیجه دیدار مقابل اینتر تعیین کننده تیم صعود کننده به دور بعد نخواهد بود و بازی های آینده نیز در این موضوع تاثیر می گذارند. او گفت:" آنچه که آنتونیو کونته گفت درست است. هنوز برای صحبت درباره تیم صعود کننده به مرحله بعد زود است و ممکن است در آینده هر اتفاقی رخ دهد. چهار بازی دیگر باقی مانده است و ما می خواهیم یکی از دو تیم صعود کننده به مرحله بعد باشیم. دورتموند فردا در مقابل تیم قدرتمند اینتر قرار خواهد گرفت که در بازی آخر خود در سری آ با نتیجه ۴-۳ مقابل ساسولو به پیروزی رسیده است. قطعاً کار بسیار سختی پیش روی ما خواهد بود.


تیم کونته در این فصل با سیستم ۲-۵-۳ یا ۲-۱-۴-۳ بازی می کند. ما به خوبی آنها را می‌شناسیم و همچنین می دانیم که آنها تیمی با سیستم دفاعی فوق‌العاده هستند اما هر دو تیم نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارند.


ما باید امروز درباره بازیکنانی که در کنار ما هستند صحبت کنیم. همه شما می دانید که طی روزهای اخیر چه اتفاقی در مورد جیدون سانچو رخ داده است اما حالا مهم این است که او در کنار ما حضور دارد. من به شما نخواهم گفت که فردا چه کسی بازی خواهد کرد یا چه کسی روی نیمکت خواهد نشست."

دیدگاه‌ها