کد خبر : 1645076 | 01 آبان 1398 ساعت 01:06 | 67.8K بازدید | 0 دیدگاه

رودریگو گوئس:

باور نمی کردم زیدان امشب به من بازی بدهد

رودریگو گوئس، ستاره 18 ساله برزیلی رئال، اولین بازی خود در لیگ قهرمانان را تجربه کرد و رویایش به حقیقت پیوست.

باور نمی کردم زیدان امشب به من بازی بدهد

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو که از تابستان امسال به رئال اضافه شده، با تیم اول تمرین میکند ولی بازیکن تیم دوم رئال محسوب میشود. او البته در چند بازی رئال نیز در میدان حاضر بوده و حتی برابر اوساسونا موفق به گلزنی نیز شد. رودریگو چندین بار نیز در فهرست 18 نفره بوده ولی به او بازی نرسیده است. در کمال تعجب، امشب زیدان رودریگو را زوج بنزما در خط حمله رئال برابر گالاتاسرای قرار دارد و او 82 دقیقه در میدان بود. عملکرد رودریگو در مجموع خوب بود.

 

 

1445448

 

 

ستاره جوان برزیلی در پایان بازی گفت: «به خاطر اولین بازی خودم در لیگ قهرمانان، خیلی خیلی خوشحالم. این رویایی بود که به حقیقت پیوست. هر بازی در رئال دشواریهای خاص خود را دارد. امشب کاری که زیدان از من خواسته بود را انجام دادم. او به من گفت که وقتی توپ را در اختیار ندارم، روی دفاع تمرکز کنم و زمانی که توپ به من میرسد، از بازی خودم لذت ببرم. به خاطر شرایط ورزشگاه و بازی بیرون از خانه، مشارکت من در دفاع اهمیت زیادی داشت.»

 

 

1445445

 

 

رودریگو ادامه داد:« هر روز سخت تمرین میکنم و تابع تصمیمات مربی هستم. امروز زیدان به من گفت که در ترکیب اصلی قرار خواهم داشت و اصلا باور نمیکردم. کمی عصبی شدم ولی از این بازی لذت بردم. در پایان همه بازیکنان به من تبریک گفتند.»

 

 

1445455

دیدگاه‌ها