کد خبر : 1645104 | 01 آبان 1398 ساعت 10:05 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی الهلال به انتقادات

لوچسکیو: بگذارید من نگران الهلال در فینال باشم

صعود به فینال این فصل لیگ قهرمانان آسیا تحت الشعاع شکست سنگین 4-2 خانگی مقابل السد قرار گرفت تا تعریف از مربی رومانیایی جای خود را به انتقاد بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، الهلال با وجود برتری 4-1 در بازی رفت این بار در خانه و مقابل 25 تا 30 هزار تماشاگر خودی تنها روی خوش شانسی و آمادگی بالای عبدا.. معیوف سنگربان ملی پوش خود به صورت معجزه وار به فینال لیگ قهرمانان رسید. شکست سنگین 4-2 در بازی برگشت با السد آن هم در ریاض موجی از انتقاد و نگرانی را برای رسانه ها و طرفداران الهلال برانگیخت و نوک این انتقادات سرمربی رومانیایی را هدف گرفت.


رضوان لوچسکیو در پایان این بازی در واکنش به انتقادات مطرح شده در کنفرانس مطبوعاتی خطاب به خبرنگاران سعودی گفت:« نگرانی های شما و طرفداران را درک می کنم اما اجازه بدهید من نگران الهلال و بازیکنان باشم نه شما!». این صحبت های سرمربی رومانیایی جنجال بزرگی در سالن کنفرانس به راه انداخت تا جایی که روزنامه الریاضیه امروز در گزارشی به انتقاد از سرمربی الهلال پرداخت.

 

1445500


لوچسکیو در ادامه صحبت های خود در کنفرانس مدعی شد:« اتفاقات رخ داده در بازی با السد به دست کم گرفتن تیم حریف و تکیه به برد پرگل بازی رفت برمی گشت که این اتفاق قطعا در فینال لیگ قهرمانان تکرار نخواهد شد از همین رو نگرانی برای بازی با حریف بعدی از چین یا ژاپن وجود ندارد».


الهلال دیشب در خانه در حالی چهار بار دروازه اش به روی مهاجمان السد باز شد که قطری ها در بازی برگشت با قهرمان عربستان دو مهره کلیدی و سرنوشت ساز خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند که یکی از آنها بغداد بونجاح الجزایری اقای گل رکوردشکن فصل قبل  ACL بود.

 

 

دیدگاه‌ها