کد خبر : 1645105 | 01 آبان 1398 ساعت 09:58 | 43K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن بدون لواندوفسکی چه کار می‌کرد؟

هی گل می‌زنه، هی گل می‌زنه این لواندوفسکی!

بایرن مونیخ دیشب در یونان به لطف دو گل رابرت لواندوفسکی ستاره گلزن خط حمله‌اش موفق شد المپیاکوس را 3-2 شکست داده و از سه بازی در چمپیونزلیگ 9 امتیازی بگیرد.

هی گل می‌زنه، هی گل می‌زنه این لواندوفسکی!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که تا پیش از بازی دیشب خود در لیگ قهرمانان اروپا از دو بازی اول خود در گروه B رقابتها شش امتیاز اندوخته بود امیدوار بود بتواند با پیروزی در یونان و در بازی مقابل المپیاکوس جایگاه خود در صدر جدول این گروه را تحکیم کند. ولی با شروع بازی خیلی زود مشخص شد که باواریایی‌ها کار دشواری در پیش دارند و پیروزی در این بازی به هیچ وجه ساده نخواهد بود.

در جریان بازی که در استادیوم کارائیس‌کاکیس، خانه المپیاکوس و در مقابل تماشاچیان پرشور این تیم برگزار می‌شد ابتدا یونانی‌ها بودند که در دقیقه 23 توسط یوسف العربی به گل رسیدند تا بایرن خطر شکست را پشت سرش احساس کند. اما در دقایق بعدی نوبت به شوالیه خط حمله بایرن، رابرت لواندوفسکی بود که بدرخشد و با دو گل پیاپی در دقایق 34 و 62 تیمش را از حریف جلو بیندازد. بعد از آن هم تولیسو گل سوم بایرن را به ثمر رساند و با اینکه المپیاکوس گل دیگری زد ولی در نهایت پیروزی به بایرن تعلق گرفت.

1445502

دو گل لواندوفسکی در بازی دیشب هفدهمین و هجدهمین گلهای او برای بایرن در فصل جاری بودند. باواریایی‌ها که در بازی قبلی خود در چمپیونزلیگ موفق شدند تاتنهام را با پیروزی رویایی 7-2 در هم بشکنند در یونان هم بازی را خیلی خوب شروع کردند ولی همانطور که گفتیم در دقیقه 23 بر خلاف جریان بازی گل خورده و کارشان در یونان بسیار دشوار شد.

روی گل اول بایرن وقتی ضربه والی توماس مولر برگشت داده شد لواندوفسکی باهوش و همیشه حاضر در بهترین فضاهای محوطه جریمه در بهترین نقطه حاضر بود تا دروازه المپیاکوس را از فاصله نزدیک باز کند.

اما در دقیقه 62 درحالیکه بازی با نتیجه 1-1 دنبال می‌شد و به نظر می‌رسید تب و تاب بازی به تدریج کمتر می‌شود بار دیگر این لواندوفسکی بود که بدرخشد و بعد از آنکه کرنر زهردار ارسالی از فیلیپ کوتینیو توسط المپیاکوس ناقص دفع شد دومین گل خود را به ثمر رسانده و ورق را به نفع اهالی باواریا برگرداند.

1445503

لواندوفسکی با دو گل خود در بازی دیشب آمار درخشانی در فصل جاری به ثبت رساند. او تا کنون در 13 مسابقه رسمی‌ که در این فصل برای بایرن به میدان رفته موفق شده 18 گل به ثمر برساند. جالب اینجا است که در آخرین بازی دو تیم پیش از دیدار دیشب، که در فصل 2015-2016 و در مرحله گروهی چمپیونزلیگ انجام شده و با پیروزی 4-0 بایرن به پایان رسیده بود هم لواندوفسکی موفق به گلزنی به یونانی‌ها شده بود.

دیدگاه‌ها