کد خبر : 1645114 | 01 آبان 1398 ساعت 10:37 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام رئیس هیات فوتبال استان مازندران

مشکل کارت 4 بازیکن تیم نساجی حل شد

رئیس هیات فوتبال استان مازندران اعلام کرد که مشکل صدور کارت 4 بازیکن تیم نساجی حل شده و آن ها می توانند تیمشان را در هفته هشتم همراهی کنند.

مشکل کارت 4 بازیکن تیم نساجی حل شد

به گزارش" ورزش سه" نساجی در این فصل و تا این زمان با یک مشکل ویژه مواجه بوده است. این تیم در ابتدای فصل با چهار بازیکن قرار داد امضا کرد اما بدهی های معوقه این باشگاه باعث شده بود تا سازمان لیگ کارت این 4 بازیکن را صادر نکند. رضامهاجری سرمربی تیم بارها اعلام کرده بود که به این بازیکنان و بخصوص محمدقاضی و مهردادکفشگری دو بازیکن باتجربه نیاز داشته و روی آن ها حساب کرده است ضمن اینکه این بازیکنان نیز با وجود پیوستن به نساجی از ابتدای فصل حتی یک دقیقه هم بازی نکرده اند. موضوعی که ادامه اش می توانست منجر به فسخ یکطرفه قرارداد شود اما غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران روزگذشته اعلام کرد که این مشکل حل شده است.


او که در یک مصاحبه تصویری شرکت کرده بود در این باره گفت:« مشکل این چهاربازیکن روز سه شنبه حل شده است.» بهروان درباره شرایط حل این موضوع گفت:« من خودم روز بازی نساجی برابر تراکتور بیشتر مشغول مسائل برگزاری مسابقه بودم اما آقای مدیرکل (مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران) تلاش کرده و این مشکل را حل کردند.»


او تایید کرد که این بازیکنان می توانند در هفته هشتم برای نساجی به میدان بروند. نکته جالب توجه اما اینجا است که نساجی دیروز با علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس و تیم ملی نیز به توافق رسیده و با او قرارداد امضا کرد. با این وصف می توان گفت که صدور کارت بازی این دروازه بان صادر شده و او می تواند در هفته های آینده درون دروازه نساجی قرار بگیرد.


نساجی در آخرین دیدارش در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 4 بر صفر مغلوب تراکتور شد تا با 9 امتیاز در رده نهم قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها