کد خبر : 1645115 | 01 آبان 1398 ساعت 10:39 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

سپیدرود و دور شدن از جمع مدعیان (عکس)

سپیدرود رشت که به نظر می رسید این فصل یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشد هفته به هفته از صدر جدول بیشتر فاصله می گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، این تیم در آغاز هفته نهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در سیرجان دو بر یک به تیم آرمان گهر باخت تا سومین شکست فصل را تجربه کند. سپیدرود هم اکنون با 12 امتیاز از 9 بازی تیم هشتم جدول به شمار می رود در حالی که انتظار می رود با مشخص شدن دیگر نتایج بازی های هفته نهم باز هم در جدول رده بندی افت داشته باشد.

 

اما آرمان گهر با پیروزی در این دیدار از روزهای بحرانی فاصله گرفت و شمار امتیازات خود را به 8 رساند و تا رده دوازدهم جدول بالا آمد. این پیروزی از آن جهت برای آرمان گهر ارزشمند بود که هفته گذشته در خانه تیم خوشه طلایی شکست تلخ 4-1 را تجربه کرده بود.

 

1445514

 

اختلاف 6 امتیازی با صدرنشین که احتمال افزایش آن به 9 امتیاز وجود دارد بدین معنی است که سپیدرود از روزهای خوب فاصله گرفته و با این روند نمی تواند یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشد. هر چند با توجه به هفته های باقی مانده تا پایان بازی ها احتمال تغییر این روند وجود دارد و باید منتظر ماند و دید که آیا علی نظرمحمدی قادر به ایجاد تحول در تیم سپیدرود هست یا نه. آخرین بار سپیدرود با هدایت این مربی از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد.

 

1445515

دیدگاه‌ها