کد خبر : 1645135 | 01 آبان 1398 ساعت 11:23 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

امباپه: می‌خواستم PSG بداند چقدر تاثیرگذارم

کیلین امباپه ستاره PSG که دیشب به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و در مقابل کلوب بروخه هت‌تریک کرد گفت خیلی دلش می‌خواسته به میدان رفته و ثابت کند می‌تواند به باشگاهش کمک کند.

امباپه: می‌خواستم PSG بداند چقدر تاثیرگذارم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیشب در خانه کلوب بروخه شبی درخشان را سپری کرد و با نتیجه 5-0 به پیروزی رسید. دو گل PSG در این بازی توسط ایکاردی و سه گل این تیم توسط کیلین امباپه به ثمر رسید. امباپه بعد از مدتی مصدومیت دوباره برای PSG به میدان رفت و تنها سی دقیقه زمان نیاز داشت تا ثابت کند این باشگاه در دوران غیبت او چه مهره ارزشمندی را از دست داده بوده.

 

1445551

 

امباپه که در دقیقه 62 به بازی آمد در این زمان حدودا سی دقیقه‌ای سه گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. امباپه که اخیرا از مصدومیت ران پا رهایی یافته زمانی که بعد از مدتی غیبت وارد زمین شد بسیار پرتلاش ظاهر شد و به نظر می‌رسید می‌خواهد خودش را ثابت کند. موضوعی که امباپه در پایان بازی آن را تایید کرد.

 

امباپه در پایان بازی گفت:" می‌خواستم از اول بازی کنم و فکر می‌کردم از اول در میدان هستم. ولی مربی تصمیمش را گرفت و من باید قبول می‌کردم. می‌خواستم به زمین برگردم و ثابت کنم که حتی زمانی که بازیکنهای دیگر تیم خوب بازی می‌کنند، بدون من سر کردن برای PSG دشوار است. حالا می‌خواهم به جنگیدن ادامه بدهم تا هم جایگاهم را دوباره بدست بیاورم و هم تیم را به حداکثر توانش برسانم".

 

ستاره فرانسوی در ادامه گفت:" فوتبال، عشق است و من عاشق فوتبال بازی کردن هستم. دو ماه می‌شد که نتوانسته بودم فوتبال بازی کنم و برای همین مشتاق حضور در زمین بودم".

 

دیدگاه‌ها