کد خبر : 1645175 | 01 آبان 1398 ساعت 14:33 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه باید روی فرم و خوش تیپ باشیم؛

حقیقی: نساجی لیورپول ایران است

علیرضا حقیقی می گوید تعریف های زیادی از تیم نساجی مازندران و هوادارانش شنیده است و خیلی دوست دارد فضای ورزشگاه آنها را از نزدیک ببیند.

حقیقی: نساجی لیورپول ایران است

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی سنگربان جدید تیم فوتبال نساجی مازندران که روز گذشته قراردادش را با این تیم امضا کرد، در حاشیه اولین تمرینش با تیم جدید که در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد، حرف هایش را در واکنش به سوال خبرنگاری که از او در مورد این ورزشگاه و خاطراتش پرسید، اینطور آغاز کرد: بله من از این زمین خاطرات زیادی دارم. از نونهالان پرسپولیس، نوجوانان پرسپولیس و همینطور بزرگسالان. من از همین زمین ترانسفر شدم به روبین کازان که باشگاه اولم در اروپا بود. خوشحالم که اولین تمرینم هم در بازگشت به ایران در درفشی فر بود. تمرین خوبی بود و امیدوارم بتوانیم در ادامه با تیم نساجی شرایط خوبی داشته باشیم.

 

اصلی ترین دلیلم هواداران نساجی بودند


از حقیقی در مورد انتخاب نساجی مازندران پرسیده شد. او بیان کرد: به هر حال من با آگاهی و مطالعه تیم نساجی را انتخاب کردم که مهم ترین دلیلش، هواداران هستند. من در جو باشگاه پرسپولیس بزرگ شدم که بزرگترین هواداران را در آسیا دارد؛ نساجی هم مطمئنا همین شور و هیجان را دارد و خوشحالم که امسال در خدمتشان هستم. این اصلی ترین دلیلم برای انتخاب نساجی بود و بعد از صحبت هایی که با آقای اسدی انجام دادم، تصمیم گرفتم که به این تیم بیایم.

 

می گویند نساجی لیورپول ایران است


او در واکنش به این سوال که پس از مدت ها به ایران بازگشته و این بازگشت با استقبال خوبی از سوی هواداران تیم مازندرانی همراه بوده است، توضیح داد: من شنیده ام که به نساجی می گویند، لیورپول ایران. من تعریف هواداران نساجی را خیلی شنیدم. ضمن اینکه چند بازی از این تیم دیده ام؛ تیم بسیار خوب و قدرتمندی نشان می داد. در چند نقطه ضعف دارد، مثل سایر تیم های ایران که این موضوع هم با زمان و تلاش حل می شود.

 

نمی خواهم در مورد اهدافم صحبت کنم


دروازه بان تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 در پاسخ به این سوال که آیا همانطور که مهاجری از او انتظار دارد، برای رقم زدن کاری بزرگ به این تیم پیوسته، اظهار داشت: ببنید صحبت زیاد است ولی دلیل اصلی ام را برای بازگشت به ایران بعدا توضیح می دهم. الان هم اینجا هستم و نمی خواهم وقتم را تلف کنم. با هدف اینجا هستم ولی نمی خواهم در موردشان صحبت کنم. می خواهم قدم به قدم پیش بروم و اول بازی کنم. در آینده از اهدافم در فوتبال ایران می گویم.

 

باید به ویلموتس زمان داده شود


حقیقی که علاوه بر جام جهانی، در جام ملت های آسیا 2015 نیز سنگربان تیم ملی بود، در رابطه با این سوال که رقابت سختی برای بازگشت به تیم ملی دارد، اینگونه صحبت کرد: شرایط تیم ملی الان خوب است. درست است که بازی آخر را باختیم ولی فوتبال برد و باخت دارد. باید به آقای ویلموتس زمان داده شود. ما ایرانی ها عجول هستیم. ویلموتس و دستیارانش می توانند نتیجه بگیرند. جا دارد از آقای کی روش هم تشکر کنیم که زحمت کشیدند. امیدوارم بازی بعدی تیم ملی برنده باشد که در جدول بالا بیاید.

 

1368291

 

من کاری به مشکلات باشگاه نساجی ندارم


از حقیقی در مورد مشکلاتی که تیم نساجی برای دریافت کارت بازی اش دارد، پرسیده شد و او در این زمینه عنوان کرد: من هم شنیدم یک مقدار مشکل داشتند ولی این ها مسائلی است که مربوط به باشگاه است. من دیروز با تیم نساجی قرارداد بستم و الان در خدمت تیم هستم. هر زمان که آقای مهاجری بخواهند من در خدمت تیم هستم.

 

به آقا جواد (نکونام) ارادت دارم


بازی بعدی تیم نساجی در مقابل فولادخوزستان است. از حقیقی در رابطه با این موضوع و رویارویی با نکونام کاپیتان سابق تیم ملی در جام جهانی 2014 و جام ملت های 2015 پرسیدند که او اضافه کرد: آقا جواد که کاپیتان من بودند و کلی ارادت دارم به ایشان. ببینیم مهیا می شود که مقابل فولاد بازی کنیم یا نه.


شرایط برای بازگشتم به پرسپولیس مهیا نبود


دروازه بان سابق پرسپولیس در مورد پیوستن به یک تیم قرمزپوش افزود: من چند پیشنهاد دیگر داشتم ولی با مطالعه این تیم را انتخاب کردم و امیدوارم بتوانم بهترین عملکردم را داشته باشم. قبل از اینکه بروم اروپا اینطور بود ولی الان شرایط برای بازگشتم به پرسپولیس مهیا نیست. الان هم که در خدمت تیم نساجی هستم و مطمئنا با آنها روزهای خوشی را سپری خواهیم کرد.

 

حقیقی در مورد شرایط دروازه بان های تیم ملی ترجیح داد اظهار نظری نداشته باشد.


همیشه باید روی فرم و خوش تیپ باشیم


از حقیقی در مورد شرایط بدنی خوبش نیز پرسیده شد. او که در جام جهانی 2014 یکی از مود توجه ترین بازیکنان جام از سوی هواداران و رسانه ها بود، در این رابطه گفت: باید بدنمان خوب و روی فرم باشد. باید خوش تیپ باشیم. با قدرت برمی گردم و روزهای خوبی را خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها