کد خبر : 1645199 | 01 آبان 1398 ساعت 16:43 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج مازیار زارع با کارت قرمز عجیب

مازیار زارع مربی ملوان دقایقی پیش در جریان دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان از کنار زمین اخراج شد.

اخراج مازیار زارع با کارت قرمز عجیب

به گزارش "ورزش سه"، پس از تصمیم بحث برانگیز داور مسابقه در اعلام یک ضربه پنالتی به سود ملوان و اعتراض شدید بازیکنان و کادرفنی استقلال خوزستان به نظر داور، مازیار زارع نیمکت ملوان را ترک کرد و به پشت دروازه حریف رفت تا جلوی تنش رخ داده را بگیرد. بعد از چند دقیقه وقفه و در شرایطی که داور بعد از مشورت با کمک از تصمیم خود منصرف نشد، ابتدا به مربی استقلال خوزستان کارت زرد داد و سپس به سمت نیمکت ملوان رفت و با فراخواندن کاپیتان سابق این تیم، مازیار زارع را با کارت قرمز به بیرون از زمین فرستاد.


این در حالیست که زارع ضمن پذیرش این کارت، اعتقاد داشت که بی جهت از سوی داور جریمه شده، چون برای جدا کردن بازیکنان از داور خود را به آن منطقه رسانده بود. امیر ایار، داور مسابقه پنج دقیقه بعد از این نیز کمک سهراب بختیارزاده را به دلیل اعتراض در صحنه ای که مقابل نیمکت این تیم رخ داده بود، از زمین اخراج کرد. در این دو صحنه اعتراض خوزستانی‌ها درست به نظر می‌رسید.


این دیدار تا دقیقه 74 زیبا و پرتنش از سوی دو تیم دنبال شده و دو گل در پی داشته که سهم هر دو تیم یک گل بوده است. ضمن اینکه استقلال خوزستان در دقیقه 73 صاحب یک موقعیت پنالتی شده که آن را با کوبیدن به تیرک دروازه حریف از دست داد.

دیدگاه‌ها