کد خبر : 1645253 | 01 آبان 1398 ساعت 20:48 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ستاره آرژانتینی اینتر از لوکاکو

لائوتارو مارتینز، مهاجم جوان اینتر مدعی شد روملو لوکاکو مهاجمی قابل و قوی به شمار می آید.

تمجید ستاره آرژانتینی اینتر از لوکاکو

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو در تابستان امسال با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ اینتر راهی سری آ شد.  شروع کار لوکاکو در ایتالیا درخشان بوده است و وی در نه بازی برای اینتر پنج گل به ثمر رسانده است. حالا زوج او لائوتارو مارتینز به تمجید از این مهاجم تنومند پرداخته است.

 

لائوتارو مارتینز گفت: "روملو لوکاکو یک شماره نه منحصر به فرد بوده و از نظر جسمی بازیکنی قوی است. به نظر من برای هر تیم مهم است که مهاجمی همه فن حریف مانند لوکاکو در اختیار داشته باشد.

 

1445714

 

لوکاکو دریبل می زند، توپ را حمل می کند و مهم تر از همه مهاجمی گلزن است. توانایی به ثمر رساندن بیش از 100 گل در لیگ برتر و بهترین گلزن بلژیک بودن، خود گویای همه چیز است.

 

این همان چیزی است که هواداران ایتالیایی در ابتدا از آن استقبال کردند. من هواداران را به مرور تاریخ دعوت می کنم؛ لوکاکو در 16 سالگی کار خود را با گلزنی آغاز کرد، سپس در اورتون به بازیکنی مهم تبدیل شده و به شرایط فیزیکی لیگ برتر عادت کرد. لوکاکو حالا تبدیل به بازیکنی بالغ شد و او آماده است تا در خارج از کشور موفق به کسب قهرمانی شود و فکر می کنم این کاری است که او می خواهد در اینتر انجام دهد. لوکاکو وقتی هدفی داشته باشد می تواند به آن دست یابد."

دیدگاه‌ها