کد خبر : 1645270 | 01 آبان 1398 ساعت 23:01 | 64.9K بازدید | 0 دیدگاه

روش زیدان؛ راه حل درخشش رونالدو برای یوونتوس

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس در دیدار بعدی در سری آ برابر لچه غایب خواهد بود.

روش زیدان؛ راه حل درخشش رونالدو برای یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، بر کسی پوشیده نیست که مهم ترین دلیل انتقال 100 میلیون یورویی رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس، عملکرد درخشان این بازیکن در لیگ قهرمانان بوده است. حالا کالچومرکاتو مدعی شد مائوریسیو ساری، سرمربی یوونتوس قصد دارد همانند زیدان در برخی بازی های کم اهمیت به رونالدو استراحت دهد تا او آمادگی خود را حفظ کند.

 

1435523

 

مائوریسیو ساری نمی خواهد از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی و 34 ساله خود برابر لچه در ترکیب ثابت استفاده کند. رونالدو در 24 روز گذشته هفت بازی برای یوونتوس و تیم ملی پرتغال انجام داده است و وی تنها در دیدار مدتی قبل برابر برشا استراحت کرده بود.

 

مائوریسیو ساری علاقمند به استفاده از یک حمله تمام آرژانتینی برابر لچه است. قرار است در این بازی پائولو دیبالا و گونسالو ایگواین در کنار هم در ترکیب قرار گیرند و رونالدو از روی نیمکت بازی را تماشا کند.

 

در سال های پایانی حضور در رئال مادرید، زین الدین زیدان بارها از این روش استراحت کرده و در طول فصل و در بازی های کم اهمیت تر رونالدو را نیمکت نشین کرد تا وی برای بازی های حساس پایان فصل و خصوصا مراحل پایانی لیگ قهرمانان آماده تر باشد. این متد مورد استفاده از سوی زیزو کاملا جواب می داد و رونالدو خصوصا در مراحل پایانی، نقش فوق العاده ای در سه قهرمانی متوالی رئال مادرید در لیگ قهرمانان ایفا کرد.

دیدگاه‌ها