کد خبر : 1645290 | 02 آبان 1398 ساعت 00:24 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

اسلاویا 1-2 بارسا: پیروزی دشوار در پراگ

بارسلونا در دیداری خارج از خانه از هفته سوم لیگ قهرمانان، در خانه اسلاویا پراگ به پیروزی 2-1 رسید.

اسلاویا 1-2 بارسا: پیروزی دشوار در پراگ

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ارنستو والورده در دیدار امشب در همان دقایق ابتدایی به گل رسیدند اما نمایش خوب تیم میزبان، باعث شد تا در نهایت بارسا به سختی بتواند از این دیدار به سه امتیاز برسد.

بارسلونا بازی را هجومی آغاز کرد و تنها سه دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی همکاری مسی و آرتور بود که ستاره آرژانتینی درون محوطه جریمه اسلاویا پراگ صاحب موقعیت شد و با یک بغل پای دقیق، کار را تمام کرد.

 

 

1445771

 

 

1445796

 

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید و بازی متعادل تر شد. بازی با همین روند ادامه داشت اما موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد تا اینکه در دقیقه 20، چیزی نمانده بود که تیم میزبان به گل تساوی برسد اما واکنش عالی مارک آندره تراشتگن روی ضربه زِلِنی، دروازه بارسا را نجات داد.

حملات اسلاویا ادامه داشت اما در دقیقه 29، این بارسلونا بود که می توانست به گل دوم برسد ولی لوئیس سوارز نتوانست از موقعیت خوبی که نلسون سمدو ایجاد کرده بود، بهره ببرد و توپ را به بیرون زد.

در حالی که بارسا تلاش می کرد تا به گل دوم برسد، این اسلاویا بود که می توانست در دقیقه 37 به گل تساوی برسد ولی باز هم واکنش عالی تراشتگن، مانع از گلزنی اولائینکا شد.

 

 

 

1445772

 

حملات دو تیم در دقایق پایانی نیمه اول ادامه داشت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان یک گل به سود بارسا به پایان رسید.

نیمه دوم را اسلاویا بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل تساوی رسید. در دقیقه 51 ماسوپست که بین سه مدافع بارسلونا صاحب توپ شده بود، با یک پاس عالی، بوریل را صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه ای بی نقص، بالاخره قفل دروازه تراشتگن را باز کرد.

 

 

1445790

 

1445798

 

برتری میزبان ادامه پیدا کرد اما این بارسا بود که در دقیقه 57 بار دیگر پیش افتاد. روی یک ضربه آزاد بود که با تعلل مدافعان اسلاویا، توپ به سوارز رسید و ضربه ستاره اروگوئه ای بعد از برخورد به اولائینکا، وارد دروازه شد تا یک به گل خودی برای بارسا شکل بگیرد.

 

 

1445792

 

1445791

 

 

بعد از این گل حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 68، مسی می توانست گل سوم را برای بارسا به ثمر برساند ولی ضربه او از زاویه ای نه چندان مناسب را دروازه بان اسلاویا دفع کرد.

در ادامه این بارسا بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و چند بار تا آستانه زدن گل سوم پیش رفت اما ضربات بازیکنان این تیم راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد و در نهایت بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها