کد خبر : 1645299 | 02 آبان 1398 ساعت 01:00 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

باید زودتر کار را تمام می کردیم

والورده: اسلاویا مثل گرگ حمله می کرد

ارنستو والورده در پایان بازی با اسلاویا اذعان داشت که تیمش با چاشنی شانس توانسته از زمین با سه امتیاز خارج شود.

والورده: اسلاویا مثل گرگ حمله می کرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در سومین هفته لیگ قهرمانان امشب موفق شد اسلاویا پراگ را در ادن آرنا با نتیجه 1-2 شکست دهد و البته خوش شانس بود که تراشتگن با سیوهای فوق العاده خود مانع از یک فاجعه دور از خانه دیگر شد. بارسا با این برد، حالا هفت امتیازی است و در صدر گروه خود قرار دارد.

 

 

1445780

 

 

ارنستو والورده سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« انتظار داشتیم که اگر کار اسلاویا را تمام نکنیم، دقایق پایانی را بر ما سخت کند. در برخی مقاطع حاکم مطلق زمین بودیم. نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم ولی وقتی توپ را از دست می دادیم، حریف، بسیار خوب و سازماندهی شده حمله می کرد. در دقایق پایانی بیش از اندازه به ما فشار آوردند؛ هرچند زودتر از اینها می توانستیم کار را تمام کنیم. اسلاویا ریسکی بازی می کرد و با هشت بازیکن در حمله حاضر می شد. شرایط طوری بود که باید همه جانبه دفاع می کردیم.»

 

والورده ادامه داد:« باید راه پیروزی در این بازی ها را بلد بود و ما از این حیث تیم باتجربه ای بودیم. در زمین اما صبور نبودیم و با آسودگی خاطر کار نمی کردیم. همین باعث شد موقعیت های مسلمی را از دست بدهیم. از لحاظ موقعیت 100 درصدی ما برتر از اسلاویا بودیم؛ هرچند آنها هم شانس های گلزنی زیادی داشتند. آنها مثل گرگ بودند.»

 

 

1445785

 

 

تراشتگن:« او نه تنها در این بازی که در این فصل از لیگ قهرمانان، یک مهره کلیدی برای ما بوده است.»

 

مسی:« لئو بازیکنی است که در هر لحظه می تواند شرایط یک بازی را عوض کند. روز به روز شرایطش بهتر می شود و از بابت او نگران نیستم.»

 

 

1445782

 

 

 

دیدگاه‌ها