کد خبر : 1645321 | 02 آبان 1398 ساعت 10:46 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین شجاعیان در ترکیب استقلال کیست؟

بدشانسی های سرمربی ایتالیایی استقلال با مصدومیت طولانی مدت یکی از بهترین هافبک های این تیم کامل شد.

جانشین شجاعیان در ترکیب استقلال کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، از همان روز اول فصل آندره آ استراماچونی در حسرت داشتن تیم کامل سوخت. به بهانه ها و دلایل مختلف مرد ایتالیایی نتوانست با ترکیب کامل بازیکنانی که در اختیار دارد به مصاف رقبای خود برود و بسیاری همین دلیل را باعث و بانی شروع ضعیف استقلال در لیگ نوزدهم قلمداد کردند.


در شرایطی که با پشت سر گذاشتن بحران های ابتدایی استراماچونی می رفت تا ترکیب اصلی خود را بشناسد بار دیگر بدشانسی یقه او و طرفداران را گرفت تا داریوش شجاعیان یکی از خوب های استقلال در میانه میدان با آسیب دیدگی شدید برای مدتی طولانی از میادین دور و حتی بدبینانه با این فصل از رقابت ها وداع کند.


از دست دادن شجاعیان که آمار از نقش کلیدی او در ساختار تهاجمی و میانه میدان خبر می دهد قطعا شوکی نیست که استقلال و استراماچونی به راحتی بتوانند آن را هضم کنند اما با این حال مربی ایتالیایی و دستیارانش بعد از بازی با سایپا بلافاصله به این فکر افتادند تا جانشینی مناسب برای هافبک مصدوم و کلیدی خود درترکیب پیدا کنند.

 


با نگاهی به فهرست بازیکنان موجود می توان این گونه برداشت کرد که شانس به فرشید باقری حتی مسعود ریگی رو کرده است، دو بازیکنی که با توجه به تعدد بازیکن تدافعی در میانه میدان حالا با توجه به توانایی هایی که در امر بازیسازی دارند می تواند به شکلی متفاوت از شجاعیان چپ پا و تکنیکی جای خالی او را جلوتر از هافبک تدافعی هایی مثل علی کریمی پر کنند. 


مسلما بازی فردا با پارس جنوبی می تواند از تفکرات و استراتژی های جدید استراماچونی برای مدیریت کردن شوک جدید به استقلال رونمایی کند چون جانشین شجاعیان مصدوم در این ترکیب مشخص خواهد شد تا یکی از میان گزینه ها شانس خود برای تبدیل شدن به یکی از ستاره های اصلی استقلال را امتحان کنند.

دیدگاه‌ها