کد خبر : 1645329 | 02 آبان 1398 ساعت 11:16 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مارتینز به خراب کردن پنالتی مقابل دورتموند

لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر مدعی شد سه امتیاز برابر دورتموند مهم ترین مسئله بوده است.

واکنش مارتینز به خراب کردن پنالتی مقابل دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که از دو بازی اول خود در لیگ قهرمانان تنها یک امتیاز کسب کرده بود، دیشب در دیدار برابر دورتموند در مه آتزا چاره ای جز کسب سه امتیاز برای زنده نگه داشتن شانس های صعود خود نداشت. لائوتارو مارتینز در نیمه اول و به زیبایی موفق به زدن یک گل شد و البته در اواخر بازی یک ضربه پنالتی را مقابل بورکی از دست داد. حالا ستاره آرژانتینی اینتر در مورد سه امتیاز حیاتی تیمش صحبت کرده است.

 

1445743

 

لائوتارو مارتینز گفت: "ما در شرایطی در بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان مغلوب شدیم که در استادیوم نوکمپ نمایش خوبی برابر بارسلونا ارائه داده بودیم. در ادامه ما در سری آ نیز مقابل یوونتوس شکست خوردیم و در دیدار مقابل ساسولو و در شرایطی که بازی را با رویکرد اشتباهی به پایان بردیم، موفق به کسب سه امتیاز شدیم.

 

پس در دیدار برابر دورتموند آنچه برای ما اهمیت داشت این بود که با کسب یک پیروزی متقاعدکننده، دوباره به جدول بازگردیم و ما موفق به انجام این کار شدیم.

 

از دست دادن ضربه پنالتی؟ صادقانه بگویم، می خواستم به سبک دیگری ضربه ام شلیک کنم، اما در آخرین لحظه نظر خود را تغییر دادم. خوشبختانه دقایقی بعد گل آنتونیو کاندروا به ثمر رسید و توانستیم راحت تر دورتموند را مغلوب کنیم. ما باید تمرینات سخت خود را پیگیری کرده، به پیشرفت خود ادامه دهیم و آنچه را که آنتونیو کونته درخواست می کند اجرا کنیم. اگر این موارد صورت گیرد، برای رقبا بازی کردن در مقابل ما دشوار خواهد بود."

دیدگاه‌ها