کد خبر : 1645348 | 02 آبان 1398 ساعت 12:20 | 60K بازدید | 0 دیدگاه

با دومین ستاره بارسلونا بعد از لئو مسی آشنا شوید!

با به ثمر رسیدن هفت گل از این طریق، گل به خودی دومین گلزن برتر بارسلونا در سالهای اخیر بوده است.

با دومین ستاره بارسلونا بعد از لئو مسی آشنا شوید!

به گزارش ورزش سه"، بارسلونا دیشب و در شرایطی که در برخی دقایق خوش شانس بود، موفق شد با نتیجه 1-2 در خانه اسلاویا پراگ به برتری دست یافته و با هفت امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کند. اما گل دوم آبی اناری ها با یک روش آشنا در سال های اخیر به ثمر رسید؛ گل به خودی این بار از سوی پیتر اولاینکا.

 

1445862

 

از زمانیکه ارنستو والورده، سرمربی فعلی بارسلونا هدایت این تیم را بر عهده گرفته، لیونل مسی با به ثمر رساندن نوزده گل بهترین گلزن بارسا در لیگ قهرمانان به شمار می آید و عثمان دمبله و لوئیس سوارز هر کدام چهار گل زده اند؛ اما جالب اینجاست بارسا طی این مدت هفت بار با گل به خودی رقبا به گل دست یافته است.

 

سباستین کواتس، جرمی متئو، دنیله ده روسی، کاستاس مانولاس، دیمیتریس نیکولائو و لوک شاو، بازیکنانی بودند که در سالهای اخیر دروازه خودی را به سود بارسا باز کرده بودند و این اتفاق دیشب نیز از سوی پیتر اولاینکا تکرار شد.

 

البته هنگام به ثمر رسیدن گل لوییس سوارز به شکلی خوشحالی کرده که انگار او موفق به گلزنی شده و طلسم چهار ساله عدم توفیق در گلزنی خارج از خانه بارسلونا در لیگ قهرمانان برای وی شکسته شده است، اما در ادامه این گل به نام مدافع اسلاویا پراگ ثبت شد.

دیدگاه‌ها