کد خبر : 1645354 | 02 آبان 1398 ساعت 12:35 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ گونه همکاری صورت نگرفت؛

سلطانی فر: صداوسیما قصد پرداخت حق پخش را ندارد

وزیر ورزش در جلسه امروز با روسای فدراسیون ها، در بخشی از صحبت هایش به گره کور دریافت حق پخش تلویزیونی از صداوسیمای ایران اشاره کرد.

سلطانی فر: صداوسیما قصد پرداخت حق پخش را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به دلیل بحران ها و مشکلات اقتصادی، فوتبال ایران بیش از گذشته به تامین منابع پایه و مسئله دریافت حق پخش نیازمند است، وزیر ورزش اعلام کرد: از این بابت هیچ گونه همکاری از سوی نهاد بزرگ و قدرتمند صداوسیما با ورزش صورت نگرفته است.

 

سلطانی فر با اشاره به این که قرار بوده با همکاری مجلس، کل مجموعه ورزش از حق پخش تلویزیونی استفاده کنند، در ادامه گفت: از همان ابتدا کمیته های کاری را تشکیل دادیم و بارها خود من و معاونین جلساتی را برگزار کردیم. به هر شیوه ای که صدا وسیما گفته بود ما جلو رفتیم که متاسفانه هیچ گونه همکاری از سمت آنها صورت نگرفت و اراده ای در صدا و سیما برای پرداخت حق پخش و اجرای قوانین ذیربط وجود ندارد و امیدوارم که به زودی به قوانین تمکین کنند.

 

اگرچه سلطانی فر صحبت هایش را با خوش بینی به اتمام می‌رساند اما مسئله اینجاست که باتوجه به ساختار و سازوکار فعلی صداوسیما، بعید است که تغییری در این سیاست کلی اتفاق بیفتد و شاید بهتر باشد راه حل های جایگزین دیگری مورد نظر وزارت خانه و فدراسیون ها قرار گیرد.

دیدگاه‌ها