کد خبر : 1645364 | 02 آبان 1398 ساعت 13:15 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

جیمز میلنر:

لیورپول باید به پیشرفت ادامه دهد

جیمز میلنر هافبک انگلیسی لیورپول، پس از پیروزی این تیم مقابل خنک از عملکرد الکس اکسلید چمبرلین تمجید کرد.

لیورپول باید به پیشرفت ادامه دهد


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب موفق شد در یک بازی خارج از خانه مقابل خنک بلژیک با نتیجه قاطع ۴-۱ به پیروزی دست پیدا کند. لیورپولی ها با پیروزی در بازی دیشب شش امتیازی شدند و با یک امتیاز کمتر نسبت به ناپولی در رتبه دوم گروه خود قرار گرفتند.

 

1445762


جیمز میلنر، بازیکن باتجربه لیورپول، پس از این دیدار درباره شرایط مسابقه صحبت کرد. او گفت: " لیورپول باید به پیشرفت خود ادامه دهد. ما شروع خوبی در دیدار مقابل خنک داشتیم اما در پایان مسابقه نتوانستیم به همان خوبی عمل کنیم. تیم ما می تواند بهتر از این ها بازی کند اما با این وجود به نظر من در مقابل خنک نیز عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دادیم. شما باید به این موضوع توجه داشته باشید که بازی در خانه حریف بسیار دشوار است و پیروزی ما مقابل خنک بسیار ارزشمند به حساب می آید."


جیمز میلنر در ادامه پیرامون درخشش الکس اکسلید چمبرلین که در بازی مقابل خنک دو گل به ثمر رساند نیز گفت: " هیچکس تلاش او در تمرینات و دوران نقاهتش پس از مصدومیت را ندیده است. او موفق شد در بازی مقابل خنک گلزنی اش را آغاز کند. او یک هافبک فوق العاده است که به قدرت تیم ما اضافه می کند. الکس در بازی مقابل منچستر یونایتد نیز به زمین آمد و توانست عملکرد خوبی از خود ارائه دهد. من برای او بسیار خوشحال هستم."

دیدگاه‌ها