کد خبر : 1645387 | 02 آبان 1398 ساعت 15:50 | 47.9K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار رفیق ناباب؛ امباپه خودخواه شده است!

کریستوف دوگاری، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است که کیلیان امباپه رفتاری شبیه به نیمار پیدا کرده است.

نیمار رفیق ناباب؛ امباپه خودخواه شده است!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن سه شنبه شب موفق شد از سری مسابقات هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا کلوب بروژ را با نتیجه ۵-۰ شکست دهد. در این دیدار امباپه موفق به ثبت هت تریک برای پی اس جی شد.

 

 

1445621

 

 

این ستاره فرانسوی که در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن قرار نگرفته بود در دقیقه ۵۲ وارد زمین شد و سه گل به ثمر رساند. امباپه اما پس از پایان این دیدار مصاحبه ای درباره نیمکت نشینی خود در این بازی انجام داد. او گفت:" من فکر می کردم که از ابتدا در ترکیب ثابت تیم قرار گیرم. من همیشه دوست دارم که جز یازده نفر اصلی باشم. با این وجود این تصمیم سرمربی است و من می خواهم در آینده ثابت کنم که نیمکت‌نشین کردن من کار سختی است."

 

 

1423425

 

 

در همین رابطه کریستوف دوگاری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، انتقاداتی را نسبت به این رفتار و صحبت های امباپه مطرح کرده است. او گفت: " شاید من کمی سخت گیر باشم و نمی خواهم در رویاهای امباپه اختلال ایجاد کنم اما به نظر من شرایط او کمی عجیب شده است. من فکر می کنم که اخیرا او کمی شبیه نیمار شده است و مانند این برزیلی رفتار می کند. رفتارهای خودخواهانه امباپه هر روز بیشتر از قبل می شود و از نظر من این یک موضوع نگران کننده است."

دیدگاه‌ها