کد خبر : 1645403 | 02 آبان 1398 ساعت 16:53 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

تاریخ سازی داور زن انگلیسی در لیگ اروپا

سیان ماسی الیس، کمک داور انگلیسی، در بازی بین دو تیم آیندهوون و لاسک از سری رقابت‌های لیگ اروپا قضاوت خواهد کرد.

تاریخ سازی داور زن انگلیسی در لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، سیان ماسی اِلیس، کمک داور انگلیسی، با قضاوت در بازی امشب لیگ اروپا بین دو تیم آیندهوون و لاسک به اولین داور زن تاریخ تبدیل می شود که در لیگ اروپا قضاوت کرده است. او امشب و در زمین آیندهوون، کریس کاوانا را برای قضاوت در این بازی همراهی خواهد کرد. 
پیش از این استفانی فراپارت، داور زن و ۳۵ ساله فرانسوی، به عنوان داور وسط، قضاوت دیدار حساس سوپرجام اروپا را بین تیم های چلسی و لیورپول بر عهده گرفته بود.

 

 

1445906

 

 


ماسی آلیس ۳۴ ساله پس از انتخاب خود به عنوان کمک داور بازی امشب گفت: " وقتی این موضوع را شنیدم بسیار هیجان زده شدم. من خیلی خوشحال هستم.
هنگامی که مطلع شدم باید به عنوان کمک کاوانا در بازی امشب حاضر باشم، فوراً به او زنگ زدم و این اولین تماس بین من و او بود. این برای من یک دستاورد بزرگ به حساب می آید و از گذشته آرزوی این را داشتم که در یک رقابت اروپایی بزرگ حضور داشته باشم و حالا خوشحال هستم که به این آرزوی خود رسیده ام."


در ماه آگوست ماسی الیس برای اولین بار در دیدار حساس بین دو تیم لیورپول و منچسترسیتی حاضر بود و به اولین زنی تبدیل شده بود که در رقابت های جام اتحادیه انگلیس قضاوت کرده است.


او در ادامه گفت: من فکر می‌کنم که با گذشت زمان حضور داوران زن در مسابقات حساس اروپایی مردان عادی شود. به نظر من مهم نیست که از چه جنس، نژاد یا مذهبی باشید. فقط مهم این است که به موقع در یک مکان حاضر شده و کار خود را به درستی انجام دهید. من از زمانی که فهمیدم باید در دیدار امشب حاضر شوم، لبخند از لبانم محو نشده است. من بسیار خوشحال و هیجان زده هستم."


دیدار بین دو تیم آیندهوون و لاسک امشب از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز خواهد شد.

 

 

1445907

دیدگاه‌ها