کد خبر : 1645409 | 02 آبان 1398 ساعت 17:30 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

داماش گیلان 2- بادران تهران صفر

لیگ یک/جشن سه امتیازی داماش در رشت

داماش گیلان با نتیجه دو بر صفر بادران تهران را از پیش رو برداشت.

به گزارش "ورزش‌سه"، در چارچوب رقابت های هفته نهم لیگ دسته اول امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت تیم داماش از بادران تهران پذیرایی کرد. در این مسابقه بادران که یکی از تیم های بالانشین به حساب می آید امیدوار بود بتواند یک برد دیگر را کسب کند و جمع امتیازاتش را به 18 برساند تا در جدول شرایط بهتری داشته باشد. منتهی در طول بازی اتفاقات دیگری رخ داد.


داماشی ها که در خانه با حمایت هواداران خود بازی می کردند، اگرچه در نیمه اول اسیر بازی خوب شاگردان فرهاد کاظمی شدند اما در نیمه دوم از فرصت های به دست آمده استفاده کردند و با دو گل به برد رسیدند. سینا شاه عباسی در دقیقه 46 و سجاد موسوی در دقیقه 89 گل های داماش را در جریان این پیروزی به ثمر رساندند.

 

1445915


نکته قابل توجه درباره داماش این بود که قبل از بازی امروز سیامک فراهانی بار دیگر هدایت این تیم را برعهده گرفت و فقط چند ساعت بعد از حضور دوباره روی نیمکت این تیم شوک حضورش یک پیروزی ارزشمند را برای داماشی ها به همراه داشت.


گفتنی است؛ داماش گیلان با این پیروزی 13 امتیازی شد و به رتبه هشتم جدول رده بندی لیگ یک رسید و بادران نیز با 15 امتیازی که از قبل اندوخته بود، به رتبه هفتم جدول سقوط کرد.

دیدگاه‌ها