کد خبر : 1645410 | 02 آبان 1398 ساعت 17:30 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

آلومینیوم اراک 2- مس رفسنجان 2

لیگ یک/ توقف یک مدعی مقابل فکری و تیمش

بازی های جذاب تیم های آلومینیوم اراک و مس رفسنجان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

لیگ یک/ توقف یک مدعی مقابل فکری و تیمش

به گزارش "ورزش‌سه"، دو تیم قدرتمند حاضر در لیگ یک امروز در چارچوب رقابت های هفته نهم در اراک مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان حاصل 90 دقیقه تلاش آنها تساوی دو بر دو بود.


در این مسابقه ابتدا در دقیقه 25 میثم مجیدی مدافع سابق استقلال که امسال برای آلومینیوم اراک در لیگ یک توپ می زند، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا تیمش با همین گل بازنده به رختکن برود. در نیمه دوم اما اراکی ها برای جبران گل خورده به زمین رفتند و با حمایتی که از سوی طرفداران خودی می شدند امیدوار به کسب نتیجه خوب بودند. آنها در دقایق 65 و 71 توسط محمد علی نژاد و سید پیمان میری به دو گل هم رسیدند و در آستانه کسب پیروزی قرار گرفتند اما این پایان کار نبود.


مهرداد رضایی بازیکن باتجربه مسی ها در دقیقه 75 کار را به تساوی کشاند و تلاش دو تیم در دقایق باقی مانده نیز ره به جایی نبرد تا جدال تماشایی دو تیم اراکی و رفسنجانی با نتیجه دو بر دو به پایان برسد.


شاگردان محمد ربیعی در مس رفسنجان در شرایطی دو امتیاز حساس را در اراک از دست دادند که اگر پیروز می شدند با 21 امتیاز در صدرجدول قرار می گرفتند اما این اتفاق رخ نداد و با 19 امتیاز فعلا دوم هستند. از سوی دیگر شاگردان محمود فکری نیز با این تساوی جمع امتیازات شان به 16 رسید و رتبه ششم جدول را به خود اختصاص داده اند.

دیدگاه‌ها