کد خبر : 1645411 | 02 آبان 1398 ساعت 17:30 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

رایکا 1- شهرداری تبریز 2

لیگ یک/ فرصت‌سوزی رایکا در هفته نهم

جدال دو تیمی که تا به حال موفق به کسب هیچ بردی نشدند با برتری تیم شهرداری تبریز به پایان رسید تا نماینده بابل بهترین فرصت را برای کسب اولین برد از دست بدهد.

لیگ یک/ فرصت‌سوزی رایکا در هفته نهم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال رایکا بابل درحالی به مصاف شهرداری تیریز ی رفت که با توجه به شرایط و جایگاه حریفش، به نظرمی رسید می تواند در این بازی اولین پیروزی خود را به دست بیاورد.


 این تیم امروز با این ترکیب به مصاف شهرداری تبریز رفت:


سعید ابراهیم پور، صائب محبی، محسن آقایی، میلاد باقری، امید سلطانی، کریم احمدی، امین رضایی، رضا نبی زاده، محمدجواد محمدی، اکبر آفاق، مهرداد حیدری.


از طرفی تیم فوتبال شهرداری تبریز که در 8 هفته گذشته با 7 شکست و یک تساوی در جایگاه هفدهم جدول رده بندی لیگ یک قرارداشت با این ترکیب به مصاف رایکا رفت:


 آرمان ایازلو، محمد شاه محمدی، مهدی قریشی، محمد قنبری، رضا نجاری، احمد حسین زاده، سیامک رضایی، حسین فلاحیان، رامین خلیل پور، علی نظری، جواد علی بابائی.


نیمه اول این دیدار با برتری نسبی بابلی ها همراه بود که در ادامه موفق به ثمررساندن یک گل هم شدند که داوربه درستی اعلام آفساید کرد تا نیمه اول این بازی با نتیجه صفر بر صفر به اتمام برسد.


 اما نیمه دوم آبستن حوادث بسیاری بود. دراین نیمه ابتدا جواد علی بابایی در (دقیقه 52) دروازه رایکا را باز کرد اما بلافاصله این شاگردان پیروز جغتاپور بودند که توانستند سه دقیقه بعد توسط کریم رضایی (دقیقه 55) به گل تساوی برسند. این اما پایان کار نبود. در شرایطی که تصور می شد رایکا به گل دوم دست یابد این شهرداری چی های تبریز بودند که موفق شدند توسط حسین فلاحیان در (دقیقه 65) باز هم از میزبان خود پیش بیفتند.


در ادامه بازی بابلی ها هر چه زدند به در بسته خورد تا طعم یک شکست تلخ خانگی دیگر را بچشند. اما ازطرفی شهرداری تبریز با این پیروزی با ارزش، اولین برد خود را در هفته نهم جشن گرفت اما همچنان با 4 امتیاز در رده هفدهم جدول باقی ماند. تیم رایکا بابل هم که بهترین فرصت را برای فرار از قعر جدول از دست داد حالا با 5 امتیاز و یک پله بالاتر از شهرداری تبریزدر رده شانزدهم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها