کد خبر : 1645417 | 02 آبان 1398 ساعت 17:30 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

قشقایی 1- نیروی زمینی 1

لیگ یک/ تساوی هیچکدام را راضی نکرد

جدال دو تیم نیروی زمینی تهران و قشقایی شیراز با نتیجه تساوی به پایان رسید تا تغییری در جایگاهشان در جدول رده بندی به وجود نیاید.

لیگ یک/ تساوی هیچکدام را راضی نکرد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم قشقایی شیراز و نیروی زمینی در شرایطی در هفته نهم لیگ آزادگان به دیدارهم رفتند که با توجه به جایگاهشان در جدول رده بندی، هر دو تیم احتیاج مبرمی به سه امتیاز این دیدارداشته باشند تا کمی از ردهای پایینی جدول خودشان را نجات دهند.


این دیدار که در ورزشگاه خانگی قشقایی و به قضاوت محمدعلی صلاحی برگزار شد در پایان نود دقیقه به تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا این دوتیم همچنان از در رده های و چهاردهم و پانزدهم تکان نخورند. دراین بازی ابتدا "مرتضی سنجاکی" در اوایل نیمه اول و در (دقیقه 15) موفق شد دروازه "وحید مهدیخانی" گلر نیروی زمینی را باز کند، اما در ادامه شاگردان امید روانخواه توسط "علی خدادادی "از روی نقطه پنالتی و در (دقیقه 67) به گل تساوی دست یافتند تا این دیدار با همان دو گل به پایان برسد.


با احتساب این نتیجه در پایان هفته نهم نیروی زمینی با کسب این تساوی 8 امتیاز شد و قشقایی شیراز نیز با 6 امتیاز یک پله پایین تر از نیروی زمینی در رده پانزدهم باقی ماند.

دیدگاه‌ها