کد خبر : 1645427 | 02 آبان 1398 ساعت 18:50 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت قاطع بونوچی از خرید گران قیمت یوونتوس

ماتایس دلیخت مدافع گران قیمت یوونتوس این روزها بار دیگر زیر فشار انتقادات قرار گرفته و لئو بونوچی در چنین شرایطی به دفاع از او پرداخت.

حمایت قاطع بونوچی از خرید گران قیمت یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"،  لئوناردو بونوچی در حمایت از هم‌تیمی هلندی‌اش که این روزها انتقاداتی به عملکرد وی مطرح شده، گفت که ماتایس دلیخت در آینده تبدیل به بهترین مدافع جهان خواهد شد. این مدافع 20 ساله در تابستان اخیر با قراردادی پنج ساله به ارزش 75 میلیون یورو به علاوه 10.5 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده به راه‌راه پوشان تورین پیوست، اما هنوز نتوانسته بازی‌های خوبش در آژاکس را در یوونتوس تکرار کند.

 

 

1440415

 

 

بونوچی در گفت‌وگو با نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت» گفت:« در سرنوشت دلیخت شک و شبهه‌ای نیست. ماتایس هم به مانند چیزی که ما در گذشته تجربه کرده‌ایم به دردسر افتاده است و باید او را به حال خود بگذاریم. دلیخت اگر بهترین مدافع جهان نشود، کیفیت لازم برای تبدیل شدن به یکی از بهترین مدافع جهان را دارد. او اشتباهاتی در این فصل مرتکب شده، درست به مانند ما که در گذشته چنین اشتباهاتی داشته‌ایم و در کل این موضوع اجتناب‌ناپذیر است.»

 

بونوچی ادامه داد:« پوشیدن این پیراهن فشار روی شما را افزایش می‌دهد و دلیخت در 20 سالگی این را دارد تجربه می‌کند. ماتایس پس از اینکه در تمام دوران حرفه‌ای‌اش یارگیری نفر به نفر انجام داده، حالا در یوونتوس دفاع منطقه‌ای را تجربه می‌کند. او تنها به زمان نیاز دارد و در بازی با لوکوموتیو مسکو هم عالی بازی کرد. به هر حال ماتایس هم انسان است، اما با کسب تجربه او تبدیل به بهترین مدافع جهان خواهد شد.»

 

 

1444928

دیدگاه‌ها