کد خبر : 1645461 | 02 آبان 1398 ساعت 23:50 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد پل اسکولز از استراتژی دفاعی سولسشر

پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد از استراتژی تاکتیکی سرمربی این تیم در دیدار امشب مقابل پارتیزان بلگراد به شدت انتقاد کرد.

انتقاد پل اسکولز از استراتژی دفاعی سولسشر

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در چارچوب لیگ اروپا در خانه پارتیزان بلگراد به مصاف این تیم رفت و موفق شد با گلی که آنتونی مارسیال از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند 1-0 به پیروزی برسد. ولی پل اسکولز ستاره سابق یونایتد از استراتژی دفاعی اوله گنار سولسشر در این بازی و استفاده او از سه مدافع در مقابل پارتیزان به شدت انتقاد کرد.

 

سولسشر در دیدار قبلی یونایتد با لیورپول در لیگ برتر از تاکتیک خط دفاعی سه نفره استفاده کرده و تا حد زیادی موفق بود. دیداری که با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

1445987

 

سولسشر امشب هم تصمیم گرفته بود در مقابل پارتیزان هم از همین تاکتیک دفاعی استفاده کند و فیل جونز، هری مگوایر و مارکوس روخو را در خط دفاعی تیمش به بازی گرفته بود.

 

اما اسکولز در پایان نیمه اول بازی یونایتد و پارتیزان با انتقاد از همبازی سابقش سولسشر گفت:" بازی امشب خیلی شبیه همه بازی‌های یونایتد در این فصل است. یونایتد در مناطق نزدیک به خط حمله از کیفیت برخوردار نیست. ولی یونایتد در خطوط پشتی مطمئن به نظر می‌رسد هر چند من نمی‌دانم چرا در چنین بازی‌ای باید از سه مدافع مرکزی استفاده شود".

 

اسکولز در ادامه گفت:" در بازی با لیورپول، تیمی که سه مهاجم مرکزی قدر دارد استفاده از این سیستم قابل  درک است ولی استفاده از همین سیستم در مقابل پارتیزان چیزی است که من نمی‌توانم درکش کنم".

 

دیدگاه‌ها