کد خبر : 1645502 | 03 آبان 1398 ساعت 10:51 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

دبل با دو ضربه ایستگاهی در شب عجیب نیکلاس پپه

په‌په و ماموریت موفق نجات آرسنال در 10 دقیقه

نیکلاس پپه ستاره ساحل عاجی آرسنال که در ابتدای فصل جاری به این تیم ملحق شده دیشب با دو گل زیبا از روی ضربات ایستگاهی مهم‌ترین نقش را در پیروزی 3-2 این تیم بر ویتوریا گیمارش بازی کرد.

په‌په و ماموریت موفق نجات آرسنال در 10 دقیقه

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در چارچوب لیگ اروپا در خانه خود ورزشگاه امیریتس به مصاف ویتوریا گیمارش پرتغال رفت. شاگردان اونای امری که در این بازی هم مثل بازی‌های اخیرشان مسوت اوزیل را در ترکیب نداشتند خیلی زود از حریف گل دریافت کردند و در دقیقه 9 دروازه‌شان را باز شده دیدند.

 

در ادامه بازی آرسنالی‌ها کار را به تساوی کشاندند ولی بار دیگر در همان نیمه اول از حریف گل خوردند تا نتیجه بازی 2-1 به سود تیم پرتغالی شود و تا ده دقیقه پایانی به نظر برسد که توپچی‌ها این بازی خانگی را با شکست پشت سر خواهند گذاشت.

 

1446038

 

اما در این ده دقیقه پایانی نوبت به درخشش خارق‌العاده نیکلاس پپه رسید. درخششی که هم پپه به شدت به آن نیاز داشت و هم اونای امری برای فرار از فشارهایی که این روزها تحمل می‌کند نیازمند آن بود.

 

نیکلاس پپه، وینگر ساحل عاجی که در تابستان جاری با قراردادی 72 میلیون پوندی به آرسنال پیوسته بود دیشب اولین شب واقعا درخشان خود با پیراهن آرسنال را پشت سر گذاشت تا نجات‌دهنده تیمش باشد. پپه در هفته‌های گذشته از لیگ برتر بارها با انتقاد مواجه شده بود و امری هر بار مجبور شده بود از او دفاع کند و بگوید سیاست باشگاه در جذب این وینگر درست بوده است. پپه تا پیش از بازی دیشب تنها یک گل برای آرسنال زده بود که آن هم در مقابل استون‌ویلا از روی نقطه پنالتی بود.

 

1446036

 

1446040

 

پپه که 15 دقیقه به انتهای بازی به زمین آمده بود با یک ضربه آزاد تماشایی کار را به تساوی کشاند و سپس گل پیروزی‌بخش آرسنال را هم از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند. به این ترتیب ستاره فرانسوی شب شکست تلخ و شوکه‌کننده توپچی‌ها را به شبی شیرین تبدیل کرد تا اوضاع در امیریتس تا اطلاع ثانوی آفتابی باشد.

 

1446037

 

اونای امری در پایان بازی درباره درخشش پپه در ضربات آزاد گفت:" زدن دو گل از روی دو ضربه آزاد واقعا فوق‌العاده است. نیکلاس هفته گذشته در تمرینها روی ضربات ایستگاهی خیلی کار می‌کرد و من انتظار داشتم او امروز شوتهای خوبی به سمت دروازه حریف بزند".

 

دیدگاه‌ها