کد خبر : 1645507 | 03 آبان 1398 ساعت 11:40 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض شدید ستاره رم به پنالتی جنجالی(عکس)

کریس اسمالینگ، ستاره رم که در بازی دیشب این تیم با گلادباخ هند عجیب او در لحظات پایانی بازی باعث شد رم پیروزی را با تساوی عوض کند می‌گوید تصمیم اشتباه داور برایش غیر قابل باور است.

اعتراض شدید ستاره رم به پنالتی جنجالی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریس اسمالینگ دفاع قرضی رم که از منچستریونایتد به این تیم ملحق شده دیشب در لحظات پایانی دیدار آ اس رم و مونشن گلادباخ در لیگ اروپا درحالیکه رم در آستانه پیروزی 1-0 بر حریف بود با حرکتی عجیب در محوطه جریمه خودی باعث شد داور در سوت خود دمیده و با اعلام خطای هند یک پنالتی به تیم آلمانی بدهد تا بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

اسمالینگ در پایان بازی گفت داور صد در صد اشتباه کرده و او نمی‌تواند چنین اشتباهی را باور کند. بعد از اعلام پنالتی، لارس اشتیندل در دقیقه 95 پشت ضربه پنالتی ایستاد تا رم در خانه خود استادیو المپیکو دو امتیاز را از دست بدهد.

 

1446046

 

بعد از آنکه تصاویر پخش تلویزیونی نشان داد که توپ در واقع به صورت اسمالینگ برخورد کرده و نه به دست او، این مدافع انگلیسی گفت:" باورم نمی‌شد چنین تصمیمی علیه ما گرفته شده باشد. ما سزاوار سه امتیاز بازی بودیم و من واقعا ناراحتم".

 

باشگاه مونشن گلادباخ هم در پایان بازی فرصت را برای شوخی با اسمالینگ غنیمت شمرد و در توییتی که در حساب رسمی توییتری این باشگاه منتشر شد تصویری از یک شخصیت کارتونی به نمایش گذاشت که سر او یک دست بزرگ است.

 

1446045

 

 

دیدگاه‌ها