کد خبر : 1645582 | 03 آبان 1398 ساعت 19:05 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: حتی رونالدو هم نیاز به استراحت دارد

مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس مدعی شد لچه تحت هر شرایطی سبک بازی خود را ارائه می دهد.

ساری: حتی رونالدو هم نیاز به استراحت دارد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس بعد از پیروزی دشوار مقابل لوکوموتیو مسکو در تورین، این هفته برای ادامه صدرنشینی خود در سری آ به مصاف لچه خواهد رفت. مائوریتسیو ساری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار در مورد احتمال استراحت دادن به کریستیانو رونالدو و ایجاد برخی تغییرات در ترکیب اصلی صحبت کرد.

 

مائوریتسیو ساری گفت: این یک مسابقه دشوار برای یوونتوس خواهد بود، زیرا لچه حتی اگر دچار مشکل شود هم همیشه سبک بازی خود را ارائه می دهد. متغیرهای زیادی مانند گرما برای مقابله با لچه وجود خواهد داشت. در فلورانس نیز گرما ما را اذیت کرد، اما ما باید بتوانیم بر این مشکلات نیز غلبه کنیم.

 

1434898

 

در حال حاضر ما گزینه های زیادی برای تغییر در ترکیب نداریم اما ما احتمالا برخی موارد را بر اساس شرایط بازیکنان تغییر خواهیم داد. لئوناردو بونوچی در تمام بازی ها بازی کرده و خواهیم دید که آیا می توانیم به او استراحت بدهیم یا خیر. داگلاس کاستا هنوز آماده نیست و متئو دی شیلیو نیز به چند روز دیگر استراحت احتیاج دارد.

 

من اغلب با کریستیانو رونالدو صحبت می کنم، اگر او گاهی اوقات نیاز به استراحت داشته باشد، بر اساس شرایط و حس این بازیکن این اتفاق رخ می دهد، اما حتی رونالدو نیز به استراحت نیاز دارد. کریستیانو و میرالم پیانیچ در مورد ضربات آزاد تصمیم می گیرند و این امر بر عهده آنهاست. من از پیانیچ خواسته ام بدون اینکه ماهیت خود را تغییر دهد، تغییراتی ایجاد کند و او همیشه در دسترس بوده است.

 

اگر یک یا دو سال پیش از من در مورد پیانیچ سوال کرده بودید، من همین جواب را می دادم. من نیز معتقدم همانطور که خود پیانیچ گفته، او می تواند در پست خود یکی از بهترین های جهان شود. پائولو دیبالا همیشه خوب عمل کرده است و من انتظار عملکرد خوبی از سوی او داشتم، زیرا او قادر است این کار را انجام دهد و من شکی نداشتم.

دیدگاه‌ها