کد خبر : 1645596 | 03 آبان 1398 ساعت 19:34 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرکی: می‌توانستیم پرگل تر ببریم

فرکی می گوید این که خوب بازی می کردند اما نمی بردند جای سوال داشت که در این بازی چنین سوالی را برطرف کردند.

فرکی: می‌توانستیم پرگل تر ببریم

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی در خصوص دیدار با تیم ذوب آهن و کسب پیروزی گفت: همانطور که قبلا هم اشاره کردم، ما به دنبال ارائه یک بازی خوب و تاکتیکی هستیم و با شناختی که از تیم خوب ذوب آهن داشتیم، می دانستیم که یک بازی خیلی سخت داشتیم و راهی نداشتیم جز این که مقابل این تیم بازی فیزیکی کنیم؛ بازی ای که با دوندگی و تمرکز بالا، با تیمی که ظاهرا 10-11 سال بود ذوب آهن را شکست نمی‌داد، به این مهم برسیم. ذوب آهن یکی از بهترین تیم های لیگ است و بازیکنانی را دارد که 3-4 است که کنار هم هستند و اگر مقطعی هم جدا شدند، دوباره بازگشتند.

 

سرمربی پیکان درباره تقابل با ذوب آهن نیز عنوان کرد: بازی کردن مقابل این تیم کار ساده ای نیست. بچه های ما امروز کاری که از آن ها خواسته بودیم را انجام دادند، ما تا ثانیه های آخر 2-0 جلو بودیم اما فشار ذوب اهن از اول خیلی روی ما زیاد بود و ما در همین حالت گلزنی کردیم و توانستیم گل را نگه داریم. ما بین نیمه صحبت هایی را به بازیکنان انتقال دادیم و انتظار داشتیم بازهم گل بزنیم. اما مشخص بود که ذوب آهن راهی جز جبران ندارد و ما به دنبال مهار ضد حمله مقابل این تیم بودیم. دیدید که صاحب یک پنالتی مقابل این تیم شدیم اما بازی همچنان در دست ذوب آهن بود و جا دارد همین جا به بخش دفاعی مان تبریک بگویم، به خاطر این که تمام تلاششان را کردند که موقعیت به تیم حریف ندهیم اما در لحظه های آخر این اتفاق نیفتاد و ما یک گل خوردیم.

 

حسین فرکی همچنین اضافه کرد: بازی را 2-1 بردیم ضمن این که در همین نیمه دوم می توانستیم گل بزنیم و موقعیت هایی را گیر آوردیم اما خستگی در بخش هجومی ما و تمرکز بچه ها برای ضربه آخر تاثیر گذاشته بود تا تعداد گل را بالا ببریم. ما از این پیروزی خوشحالیم و سه امتیاز بازی برایمان اهمیت دارد، این که همیشه خوب بازی می کردیم اما نمی بردیم جای سوال داشت و این سوالی بود که خیلی ها می پرسیدند و ما در این بازی تصمیم گرفتیم اولویت اولمان پیروزی باشد. به تیم آقای منصوریان خسته نباشید و تبریک می گویم و تیم ما روز سختی را پشت سر گذاشت. امیدوارم این سه امتیاز اندوخته ما در جدول بشود و در بازی های بعدی هم بتوانیم شرایط خوب را دنبال کنیم.

دیدگاه‌ها