کد خبر : 1645600 | 03 آبان 1398 ساعت 19:43 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

خطیبی: خوشحالم تیم‌ها برای یک امتیاز به تبریز می‌آیند

سرمربی تیم ماشین سازی از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد و جدید شدن تیم را عامل مطلوب نبودن نتایج عنوان کرد.

خطیبی: خوشحالم تیم‌ها برای یک امتیاز به تبریز می‌آیند

 

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی بعد از تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم بازیکنان ما مقابل تیم هفتم جدول که تاکنون باختی هم نداشته و به این شکل بازی می کند کار بزرگی انجام دادند. در کل زمان جریان مسابقه دروازه بان ما فقط یک بار توپ را لمس کرد که در نیمه اول بود. واقعاً از نظر فوتبالی ما یکی از تیم هایی هستیم که مقابل تمام حریفان برتری داریم. تیم آقای تارتار دوست خوبم که برایش احترام زیادی هم قائل هستم، دفاع فشرده ای انجام می داد و برای یک امتیاز آمده بود. به تیمم افتخار می‌کنم که این طور تیم‌ها مقابل ما برای کسب یک امتیاز می آیند. به هر حال بچه‌های ما زحمت شان را کشیدند و در مقابل این دفاع فشرده توانستیم یکی دو موقعیت هم ایجاد کنیم. می توانستیم از موقعیت های مان هم استفاده کنیم در نهایت هر دو تیم به یک امتیاز بسنده کردند اما فوتبالی که ما ارائه کردیم خیلی بهتر و بالاتر از تیم نفت بود.

 

او درباره سبک بازی نفت افزود: تیم حریف بازی‌های ما و شکل کار ما را دیده بود و همانطور که پیش بینی می کردیم در ابتدا عمق دفاع را بست تا جلوی حملات ما را بگیرد. بعد از این ما سراغ ارسال از کناره ها رفتیم و بچه ها چند سانتر را انجام دادند. تیم نفت به همین دلیل سیستم خود را به ۲-۵-۳ تغییر داد و بازیکنان کناری اش جلوی ارسال های ما را گرفتند این نشان می داد که آنها برای یک امتیاز آمده اند. بعد از آن یکی دو نفر را آوردیم که از قدرت شوتزنی شان استفاده کنیم و تا حدودی موقعیت ایجاد کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

 

 خطیبی ادامه داد: برای گلزنی هر روز در تمرینات با بازیکنان خط جلو کار می‌کنیم. من بیشتر از بازی امروز، به خاطر دیدار قبلی با فولاد ناراحت هستم. در آن بازی را باختیم اما فوتبال فوق‌العاده‌ای بازی کردیم. من دو بار بعد از بازی فیلم دیدار با فولاد را دیدم و آماری که از عملکرد ما داده‌اند، نشان می‌دهد که کاملاً برتری با ما بود ولی با دو ضربه ایستگاهی و یک اوت ما را بردند.  هیچکس از فوتبالی که ما بازی کردیم حرف نزد. من از این ناراحتم که در فوتبال ایران کیفیت‌ها را نگاه نمی کنند و فقط می گویند این تیم برد یا این تیم باخت. امروز هم کاملاً مالکیت توپ و تمام آمارها را در اختیار داشتیم بازی قبلی ۵۹۰ پاس دادیم که یک سوم این تعداد در زمین حریف بود رکورد ایران ۶۴۳ پاس است هیچکس این آمار را نگاه نمی کند. من از کیفیت فوتبال تیم کاملاً راضی هستم. از نظر شکل فوتبالی جزء سه چهار تیم برتر ایران هستیم اما در نتیجه گرفتن فعلاً تا حدودی مشکل داریم که این هم دلیل دارد این تیم از سال قبل سه چهار بازیکنش مانده اند. جدید شدن و شکل گرفتن تیم زمان می برد من این تیم را برای سال‌های آینده بسته‌ام تمام بازیکنان هم قرارداد دو یا سه ساله دارند. قطعاً با اضافه شدن سه چهار نفر به خصوص در خط حمله این تیم یکی از با کیفیت ترین تیم های لیگ برتر خواهد بود و این را شما آخر فصل خواهید دید.

 

سرمربی ماشین سازی در ادامه گفت: تیم ما در میانه‌های جدول خواهد ماند از ابتدا هم گفته بودم که در رتبه های تک رقمی قرار میگیریم. از شکل بازی تیم راضی هستم و به جز یک دیدار در تمام بازی‌های این فصل از حریفان برتر بوده‌ایم مثلاً مقابل تیم‌های خوبی مثل پدیده و استقلال. فقط یک بازی شرایط خوبی نداشتیم که آن هم طبیعی است که در هفت بازی شما فقط یک بازی بد داشته باشید. از کیفیت بازی و تمرینات بچه ها کاملاً راضی هستم و به جرأت می‌گویم کارشناسان بررسی کنند تا متوجه شوند ما از نظر کیفیت فوتبال بین سه چهار تیم بالای جدول هستیم. برای نواقصی هم که وجود دارد برنامه ریزی کرده ایم که درست شود و از نظر امتیازگیری هم وضعیت خوبی پیدا کنیم. اما یادمان باشد که ما برای قهرمانی نمی جنگیم. فولاد ۴۰ میلیارد هزینه کرده و ما ۸ الی ۱۰ میلیارد خرج کرده‌ایم که از نظر هزینه جزو دو تیم آخر جدول هستیم. همچنین از لحاظ جوانگرایی ما بعد از سایپا جوانترین تیم لیگ هستیم. این یعنی باشگاه برای آینده برنامه و هدف دارد. این را هم به شما میگویم که برای حضور در بین ۱۰ تیم بالای جدول می جنگیم و قطعاً به آن می‌رسیم.

دیدگاه‌ها