کد خبر : 1645635 | 03 آبان 1398 ساعت 20:55 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

عبدالله‌زاده: هواداران نساجی در قلبم جای دارند

هافبک فولاد خوزستان می گوید پس از گلزنی به نساجی مازندران، شادی اش به دلیل جو ورزشگاه بوده و قصد بی احترامی به هواداران و باشگاه بزرگ نساجی را نداشته است .

عبدالله‌زاده: هواداران نساجی در قلبم جای دارند

به گزارش "ورزش سه"، احمد عبدالله زاده هافبک فصل قبل نساجی، در دیدار امروز فولاد برابر تیم مازندرانی، در دقیقه 88 تک گل تیمش را زد تا سه امتیاز حیاتی به حساب تیم نکونام ریخته شود.

 

عبدالله زاده درباره بازی گفت: بازی سختی داشتیم، تیم نساجی یکی از تیم های لیگ برتر است که فوتبال را خیلی خوب بازی می کند و می دانستیم که کارمان آسان نیست اما خداراشکر توانستیم بازهم پیروز شویم و سه امتیاز را در اهواز حفظ کنیم.

هافبک اهل شوش فولاد در ادامه نیز درباره گلزنی اش و شادی گل خود گفت: دقیقه 88 توپ روی سرم نشست، خداراشکر که توانستم گلزنی کنم و آن را به هواداران فولاد تقدیم می کنم. سوتفاهمی پیش آمده و شاید عده ای از شادی گل من ناراحت شده باشند، به هیچ وجه قصد ناراحتی هواداران نساجی را نداشتم، وقتی در دقیقه 88 گل زده می شود، در جو تصمیمات خاص گرفته می شود. اگر از شادی من ناراحت شده اند، از آنها عذرخواهی می کنم.

وی ادامه داد: زمانی که من نساجی بودم، به جز مهر و محبت هواداران مازندرانی هیچ چیز دیگری ندیدم و بابت یک سالی که از من حمایت کردند ممنونم، من هم همیشه با تمام توان به میدان رفتم تا باعث شادی شان شوم. هواداران نساجی بدانند در قلب من تا همیشه جای خواهند داشت و برای آنها و تیم بزرگ نساجی در ادامه راه آرزوی موفقیت می کنم.

 

عبدالله زاده در انتها نیز درباره وضعیت فولاد گفت: تیم ما هفته به هفته بهتر می شود و مطمئن باشید که ما برای همه بازی ها برنامه داریم، کادرفنی تیم ها را آنالیز می کند تا بتوانیم در هر بازی به پیروزی برسیم.

دیدگاه‌ها