کد خبر : 1645637 | 03 آبان 1398 ساعت 20:58 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش نیکو کوواچ به شایعات اخراج از بایرن مونیخ

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ در مورد اخبار مربوط به احتمال اخراج خود از این تیم صحبت کرد.

واکنش نیکو کوواچ به شایعات اخراج از بایرن مونیخ


به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و علیرغم نتایج خوب بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان، اخباری در مورد احتمال اخراج نیکو کوواچ از بایرن مطرح شده است. اما این سرمربی جوان کروات از کارنامه خود دفاع کرده و مدعی شد دلیل مطرح شدن این اخبار در این مقطع از فصل را متوجه نمی شود.

 

نیکو کوواچ گفت: "شما در طول فصل در فاز دفاعی، تهاجمی و همچنین در مورد احتمال مصدومیت بازیکنان به شانس نیاز دارید. با وجود مصدومیت های اخیر، ما هنوز خوش بین هستیم که می توانیم به اهداف خود در این فصل برسیم. ما در خانه بازی می کنیم و می خواهیم در صدر جدول قرار بگیریم. سیستم دفاعی به سه نفره تغییر کرده و از ثبات بیشتری برخوردار است. ما باید راه حل هایی را پیدا کنیم تا حد الامکان توپ های کمتری از دست داده و صبر داشته باشیم.

 

1429103

 

شایعات اخراج؟ ما در هفته هشتم بوندسلیگا هستیم و از همین حالا آینده سرمربی بایرن مورد بحث قرار می گیرد. البته شرایط فقط در بایرن اینگونه نیست بلکه سایر باشگاه ها نیز اینگونه هستند. ما در مورد احترام صحبت می کنیم، اما این روند احترام آمیز نیست. دورتموند و لوسین فاوره نیز چنین شرایطی دارند. دورتموند نیز یک بازی در لیگ قهرمانان مغلوب شده و هنوز در جام حذفی حضور دارد، اما در حال حاضر نام جایگزین های احتمالی وی ذکر شده است. من این موارد را درک نمی کنم.

 

انتقادهای هواداران؟ گاهی اقلیت به عنوان اکثریت به تصویر کشیده می شود و باید مراقب باشیم.

 

انتقاد رومنیگه پس از بازی المپیاکوس؟ وقتی او درباره بی دقتی صحبت کرد همه می دانند منظور رومنیگه چیست. همه انتظار دارند که بایرن هم برنده شده و هم فوتبال زیبایی ارائه دهد. خود ما هم همین انتظار را داریم.

دیدگاه‌ها