کد خبر : 1645639 | 03 آبان 1398 ساعت 20:59 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

خدا می داند کی گل می خوریم؛

نیازمند: امیدوارم این رکورد سالیان سال بماند

پیام نیازمند می گوید رکورد شکنی اش متعلق به باشگاه سپاهان است.

نیازمند: امیدوارم این رکورد سالیان سال بماند

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند که توانست رکورد حسینی را در دیدار برابر سایپا پشت سر بگذارد، در پایان بازی و در میکسدزون خبری ورزشگاه نقش جهان در مورد تساوی مقابل نارنجی پوشان و از دست رفتن 2 امتیاز حساس گفت: متاسفانه باید می بردیم و سه امتیاز را کسب می کردیم ولی بدشانس بودیم و کم دقت. امیدوارم در بازی های بعدی بتوانیم این 2 امتیاز را جبران کنیم.


نیازمند در مورد شکستن رکورد حسین حسینی و اینکه نیم نگاهی به اسکوربورد ورزشگاه داشته بیان کرد: نه من به اسکوربورد نگاه می کردم که بچه ها گل بزنند، چون زمان در حال از دست رفتن بود. دروغ که نمی شود گفت، اینقدر این روزها رسانه ها و حتی خانواده ام به آن پرداخته بودند که به رکورد زدن فکر می کردم. اگر رکوردی هم زده شده، متعلق به تیم، باشگاه و هواداران است و هم تیمی ها که به بازی کردن کنار آنها افتخار می کنم. من جزو کوچک این مجموعه هستم و دستاوردی که الان کسب شده برای سپاهان است و امیدوارم سالیان سال دست نخورده بماند.


او در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی رکورد گل نخوردن های او ادامه دار خواهد شد، افزود: ما هر بازی می رویم که گلی نخوریم. حالا دیگر خدا می داند.

 

دیدگاه‌ها